Beantwoord

0900 nummers bellen

• 23 januari 2018
  • 15 reacties
  • 340 Bekeken

Ik heb geen blokkade op 0900 nummers, maar als ik een 0900 nummer proberen te bereiken krijg ik te horen dat dit niet toegestaan is.
Wat is het probleem hiervan?
icon

Beste antwoord door CrisTien 24 januari 2018, 12:41

Goedemiddag welkom in het forum.
Er kunnen verschillende rede zijn dat je die nummers niet kunt bellen.
Lees even de uitleg op de site.
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2890/related/1

Is dit alles niet voor jou van toepassing kan een moderator kijken wat er mis is. Succes.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag welkom in het forum.
Er kunnen verschillende rede zijn dat je die nummers niet kunt bellen.
Lees even de uitleg op de site.
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2890/related/1

Is dit alles niet voor jou van toepassing kan een moderator kijken wat er mis is. Succes.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rahmouni,

Ik zie dat Cristien al lekker met je mee heeft gedacht. Je had inderdaad een blokkade waardoor je niet kon bellen naar 0900 nummers. Mijn collega heeft de blokkade gister verwijderd dus als het goed is moet je nu weer kunnen bellen!

Laat je even weten of het lukt? 🙂

Ik heb hetzelfde probleem!

Reputatie 6
Badge +5

Hi @LynnOlivia 

Heb je de link van @CrisTien al gelezen? Mocht dit niet voor bij jou het geval zijn, dan kijk ik uiteraard met je mee! Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN sturen? :smile: Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ja heb ik gezien maar alles staat gewoon goed 

hoe kan ik een privé bericht sturen?

Reputatie 7
Badge +20

@LynnOlivia Klik op de naam van @Evy dan kom je bij de optie ‘stuur een bericht’ 

Succes!

Reputatie 4
Badge +6

Hallo @LynnOlivia 

Heb je na de wijziging in My T-Mobile, wel je toestel opnieuw opgestart?
Zoja? welk nummer probeer je te bellen.

Soms worden 0900 of 0906 nummers door providers geblokkeerd doordat er een melding bijvoorbeeld komt van oplichting etc.
Dit hoeft natuurlijk nu niet het geval te zijn, maar zulke dingen gebeuren dus soms wel.

Ja dat heb ik gedaan! 

Ik probeer de klantenservice van ziggo te bellen. 

Ik krijg geen antwoord op mijn privé bericht 

Reputatie 7
Badge +15

@LynnOlivia 

Soms heeft Evy het wat druk en duurt het mogelijk wat langer. Heb nog even geduld..

Reputatie 6
Badge +5

Hi @LynnOlivia 

Je stond boven aan mijn lijstje vandaag! :smile: Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd.

Ik heb hetzelfde probleem en kan de klantenservice heel slecht telefonisch bereiken helaas, wil graag wat blokkades opgeheven hebben?

Kan iemand mij helpen?

Mvg jelle 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jellekeizers88 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie geen enkele blokkade voor bellen naar 0900 nummers. Het is dus al opgeheven. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik heb geen blokkade aan staan maar kan alsnog geen 0900 nummer bellen!?? Help mij alstublieft! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MikeeeT 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je nog een blokkade had voor bellen naar service nummers. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je weer moeten kunnen bellen. Laat je even weten of het lukt? 

Reageer