Beantwoord

0900 nummers bellen

• 2 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 546 Bekeken

Ik heb 2 x gebeld om die 0900 nummers te deblokkeren.
er is mij 2 keer verteld dat het was opgelost en me telefoon moet herstarten . Helaas werkt het nog steeds niet . Ik wil graag van de blokkade af ik ben er al 3 dagen mee bezig . Ik wil graag dat het nu een keer word opgelost .

Groetjes
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 augustus 2019, 11:26

Hoi,

Op het nummer waarop je nu bent ingelogd, zie ik geen 0900-nummers geblokkeerd. Heb je het wellicht over een ander telefoonnummer?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Op het nummer waarop je nu bent ingelogd, zie ik geen 0900-nummers geblokkeerd. Heb je het wellicht over een ander telefoonnummer?
Ik kan geen 0900 nummers bellen. Ik had gisteren twee belangrijke gesprekken die ik moest doen maar helaas kon het ieder keer niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Dieg070

Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus kan ik niet zien of je een blokkade hebt. Kun je dit zelf ook controleren via My T-Mobile en zien of je het op toestaan hebt staan? Anders kun je mij ook een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban. Dan kijk ik of je een blokkade hebt.

Hallo ik kan ook geen 0900 bellen .instellingen staan op toestaan en tel. Opnieuw opgestart

Reputatie 7
Badge +20

Hi @raveens,

Er stond nog een oude blokkade op jouw aansluiting, voor servicenummers. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd, dus nu zou het weer moeten werken. Mocht dit nog niet het geval zijn, dan horen we graag om welk nummer het specifiek gaat, dan kunnen we je van meer info voorzien!

Hoi @ David

Bedankt voor de snelle oplossing. Ik kan weer 0900 bellen . Ik ben niet anders gewend van jullie dat jullie dit heel snel kunnen doen.

Thx

Reageer