Beantwoord

0900 nummers bellen is geblokkeerd

• 19 januari 2016
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo,

Ik kan geen 0900 nummers bellen en in het buitenland heb ik helemaal geen bereik.. zou dit opgelost kunnen worden?

Alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2016, 12:38

Hey Ilco,

Welkom op ons Forum!

Ik zie in ons systeem dat je ondertussen ook telefonisch contact hebt opgenomen en dat er een blokkade op deze dienst staat. Deze blokkade is geactiveerd, omdat er nog een bedrag openstaat. De blokkade op standaard gebruik is al opgeheven, maar om 0900-nummers en in het buitenland te kunnen bellen moet het bedrag eerst voldaan zijn.

Bij mijn collega heb je ook al aangegeven dat je dit bedrag hebt betaald, maar via welke manier heb je dit precies gedaan? Als de betaling niet goed doorgekomen is en ook niet bij jou verwerkt is, kun je dit alsnog via de volgende methoden doen.

We horen graag of we je nog ergens bij kunnen helpen!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Is je abonnement toevallig jonger dan twee maanden? Dan zit er een blokkade voor 0900-nummers en buitenland op.

Hier kun je meer informatie vinden.

Een medewerker kan deze blokkade ook verwijderd.

Groet,
Nee ik heb dit abonnement al denk ik een jaar of 6-7..

Kunnen beide blokkades verwijderd worden?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Heb je gekeken bij "Blokkades"? Dat kun je hier vinden.

Groet,
Ja tuurlijk heb ik daar gekeken en staat allemaal op toestaan.. Kun je deze blokkades verwijderen beide?
Reputatie 6
Badge +17
Ja tuurlijk heb ik daar gekeken en staat allemaal op toestaan.. Kun je deze blokkades verwijderen beide?
Ik ben helaas geen T-Mobile medewerker ;)
Je kunt het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker (moderator op het forum) reageert.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ilco,

Welkom op ons Forum!

Ik zie in ons systeem dat je ondertussen ook telefonisch contact hebt opgenomen en dat er een blokkade op deze dienst staat. Deze blokkade is geactiveerd, omdat er nog een bedrag openstaat. De blokkade op standaard gebruik is al opgeheven, maar om 0900-nummers en in het buitenland te kunnen bellen moet het bedrag eerst voldaan zijn.

Bij mijn collega heb je ook al aangegeven dat je dit bedrag hebt betaald, maar via welke manier heb je dit precies gedaan? Als de betaling niet goed doorgekomen is en ook niet bij jou verwerkt is, kun je dit alsnog via de volgende methoden doen.

We horen graag of we je nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer