Beantwoord

0900-nummers deblokkeren

• 1 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 4597 Bekeken

Is het mogelijk om 0900 nummers te deblokkeren zodat ik ze WEL kan bellen?
Zo ja, hoe doe ik dat precies?
icon

Beste antwoord door Muberra 1 augustus 2017, 15:52

Hoi Clennaerts,

Ik zal je meteen verder helpen!

In het systeem zie ik dat je net klant bent geworden bij ons. Welkom bij de club! Bij een nieuwe klant is de regel dat er altijd een blokkade staat op het bellen naar het buitenland, in het buitenland en servicenummers, voor de eerste 2 maanden. Na het betalen van de eerste 2 facturen, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Dit kan je niet zelf verwijderen, maar ik ga voor jou een uitzondering maken en het meteen deactiveren.

Je kunt wel zelf andere blokkades plaatsen via jouw My T-Mobile, onder het kopje 'Gegevens & instellingen'. Als je even jouw toestel opnieuw opstart, kan je bellen naar servicenummers. Houd er wel rekening mee dat de kosten snel kunnen oplopen met dit soort nummers.

Mocht je nog vragen hebben, dan staan wij voor je klaar. Ik wens je veel plezier met het nieuwe abonnement! 😃
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Hoi Clennaerts,

Ik zal je meteen verder helpen!

In het systeem zie ik dat je net klant bent geworden bij ons. Welkom bij de club! Bij een nieuwe klant is de regel dat er altijd een blokkade staat op het bellen naar het buitenland, in het buitenland en servicenummers, voor de eerste 2 maanden. Na het betalen van de eerste 2 facturen, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Dit kan je niet zelf verwijderen, maar ik ga voor jou een uitzondering maken en het meteen deactiveren.

Je kunt wel zelf andere blokkades plaatsen via jouw My T-Mobile, onder het kopje 'Gegevens & instellingen'. Als je even jouw toestel opnieuw opstart, kan je bellen naar servicenummers. Houd er wel rekening mee dat de kosten snel kunnen oplopen met dit soort nummers.

Mocht je nog vragen hebben, dan staan wij voor je klaar. Ik wens je veel plezier met het nieuwe abonnement! 😃
Heel erg bedankt voor uw hulp! Wanneer kan ik 0900 nummers bellen? Ik heb zojuist mijn telefoon opnieuw opgestart, maar het werkt helaas nog niet.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Clennaerts,

Vreemd zeg. Je zou inmiddels weer moeten kunnen bellen naar servicenummers. Is het in de tussentijd gelukt?

Mocht je nog steeds niet kunnen bellen dan hoor ik graag waar het precies fout gaat en welke melding je te zien of te horen krijgt. Dan gaan wij voor je op zoek naar een oplossing!
Ik wil 0900 nummers bellen wil je het deblokkeren voor mij?
Reputatie 4
Hoi Pootii,

Natuurlijk wil ik dat doen!

Ik heb de blokkade meteen voor je verwijderd. Wil je even jouw toestel opnieuw opstarten? Daarna kan je weer servicenummers bellen.

Laat je even weten of het is gelukt? Ik wens je alvast een fijn weekend toe! 😃
Yess gelukt thanks
Reputatie 4
Hoi Pootii,

Niks te danken! :D

Mocht je weer vragen hebben, ben je van harte welkom ons forum.
Reputatie 2
Kan iemand 0900 blokkade verwijderen aub!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi vanvroobhoven,

Ja hoor dat kan ik zeker! Ik heb zojuist de blokkade voor service nummers verwijderd. Als het goed is moet je nu wel kunnen bellen. Als je nog andere vragen hebt, let me know!

Reageer