Beantwoord

0900 nummers: dit nummer is niet toegestaan

Ik probeer nu al een paar keer een 0900 nummer te bellen. Ik krijg alleen steeds de melding dit nummer is niet toegestaan.
Op my tmobile staat de blokkade er ook vanaf en ik heb geen betalingsachterstand.
Hoe kan het dan dat ik deze nummers niet kan bellen?

Ggroetjes
icon

Beste antwoord door CrisTien 16 februari 2019, 16:06

Beste @Koentjow
Lees dit onderwerp over hetzelfde nummer eens!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Koentjow,

Ik heb direct even met jou meegekeken! Ik zie inderdaad ook geen blokkade voor 0900-nummers staan, dus je zou die gewoon moeten kunnen bellen.

Heb je dit probleem alleen bij één specifiek 0900-nummer? Kun je andere 0900-nummers wel bellen? En kun je andere nummers op dat moment wel gewoon bereiken?

Ik stel een boel vragen, maar hopelijk kunnen we op die manier achterhalen wat het probleem is. Aan de hand van jouw antwoorden gaan we je natuurlijk verder helpen, dus ik zie je antwoord graag tegemoet! 😇
Er komt dan in beeld Premium nummer. En die kan niet gebeld worden. Het gaat om dit nummer
0906-729 0027
Reputatie 7
Badge +15
Beste @Koentjow
Ik heb het niet geblokkeerd staan in mijn telefoon dus ik heb geen idee hoe het kan. Ze zegt nogsteeds voor meer informatie neem contact op met klantenservice
Reputatie 2
Badge +1
Over dat nummer bestaat al een draad: https://community.t-mobile.nl/overige-diensten-en-services-403/nummer-wordt-geblokkeerd-zonder-reden-296478
Reputatie 4
Badge +5
CrisTien schreef:

Beste @Koentjow

Hahaha dit is een bekend probleem, leuk dat je m'n post tevoorschijn haalt 😃

Reageer