Beantwoord

0900 nummers zijn geblokkeerd

• 17 juni 2020
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb geen blokkade op 0900 nummers, naar dit soorten nummer heb ik op '’ Toestaan '’ gezet.

Waarom krijg ik te horen dat ik niet meer naar deze nummer kan bellen, terwijl ik er voor heb gekozen om er naar te kunnen bellen ?

Graat hulp hier over. en iemand die aan wilt zetten dat het toegestaan is :) ?

Groetjes Vinusan

icon

Beste antwoord door Hajar 18 juni 2020, 09:37

Hi @Vinuvdb 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie je momenteel een betalingsregeling hebt lopen. Daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en het bellen naar 0900 en 0909 nummers, De blokkade wordt verwijderd zodra je betalingsregeling is voldaan. Kom je zo verder? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vinuvdb 

Sommige 0900 nummers kunnen door T-mobile geblokkeerd worden uit veiligheid.

Wanneer je al je facturen betaald hebt zou er geen probleem moeten zijn anders is het even wachten op de reactie van een moderator.

Hallo @Vinuvdb 

Sommige 0900 nummers kunnen door T-mobile geblokkeerd worden uit veiligheid.

Wanneer je al je facturen betaald hebt zou er geen probleem moeten zijn anders is het even wachten op de reactie van een moderator.

Top, ja ik betaal altijd. dus er moet geen probleem zijn vind ik.

Dankjewel nog voor de reactie ! :)

Kan iemand me helpen ? 

Reputatie 7
Badge +20

@Vinuvdb Je kan nu nog bellen met Tmobile tot negen uur.

Of via Twitter @tmobile_webcare ook tot 21:00 uur

Hier is verder niemand meer tot morgen om te helpen.

Heb je niet per ongeluk dat 0900 nummer in je telefoon geblokkeerd?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Vinuvdb 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie je momenteel een betalingsregeling hebt lopen. Daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en het bellen naar 0900 en 0909 nummers, De blokkade wordt verwijderd zodra je betalingsregeling is voldaan. Kom je zo verder? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer