Beantwoord

0900 of alle servicenummers deblokkeren

• 6 maart 2017
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Hallo,
kan het zijn dat ik geblokkeerd ben voor 0900 nummers? Zo ja, kan dit gedeblokkeerd worden?
Alvast Bedankt.
icon

Beste antwoord door Sam- 7 maart 2017, 10:44

Hoi Pegster,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Gaaf om te zien dat je inmiddels al van een reactie bent voorzien. Om je meteen toegang te geven tot alle diensten en services heb ik de blokkade voor je opgeheven. Als je over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan zet dan worden de veranderingen doorgevoerd.

Laat je ons even weten of je weer kan bellen naar servicenummers? We horen het graag van je. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je zelf een blokkade hebt ingesteld, kun je hem ook weer verwijderen. Dit kan via My T-Mobile > Instellingen > Blokkades.

Als het niet lukt of als een T-Mobile medewerker het heeft ingesteld, kun je het beste even bellen of de chat gebruiken. Dit gaat meestal wat sneller. Op het forum heb je meestal een wachttijd van 24-48 uur.

Groet,
Badge +9
Hoi Pegster,

Als aanvulling op Pilovali; voor prepaid gebruikers staat deze blokkade er ook op, totdat er een bepaald bedrag opgewaardeerd is. Mocht je dus een prepaid SIM hebben, dan zul je iets meer moeten opwaarderen.

Fijne avond 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pegster,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Gaaf om te zien dat je inmiddels al van een reactie bent voorzien. Om je meteen toegang te geven tot alle diensten en services heb ik de blokkade voor je opgeheven. Als je over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan zet dan worden de veranderingen doorgevoerd.

Laat je ons even weten of je weer kan bellen naar servicenummers? We horen het graag van je. 🙂

Reageer