Vraag

0906 deblokkeren

Hoi,

Ik wil graag naar een 0906 nummer bellen, maar ik krijg de melding dat de oproep niet mogelijk is.
Ik heb in mijn eigen instellingen de blokkade niet erop staan.

Ik lees dat jullie er een soort onzichtbare blokkade op hebben die alleen jullie eraf kunnen halen.
Zou dat kunnen?

MVg

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jarihuyts,

Er zijn inderdaad blokkades, maar deze zijn niet echt "onzichtbaar" hoor! 😄 Dit zijn blokkades die aan onze kant worden geactiveerd, bijvoorbeeld bij een betalingsachterstand of wanneer iemand een abonnement voor z'n kind heeft en liever niet wil dat er gebruik kan worden gemaakt van servicenummers. Een blokkade via My T-Mobile is dan door de gebruiker zelf weer op te heffen, maar als de blokkade aan onze kant wordt geplaatst kan dit niet meer via My T-Mobile worden opgeheven.

In jouw geval gaat het om een PrePaid-aansluiting en gaat deze vlieger dus eigenlijk al niet op. Er staan dan ook geen blokkades aan onze kant op jouw aansluiting. Kun je andere servicenummers wel bellen? Je kunt even controleren of je servicenummers in jouw toestel zelf hebt geblokkeerd. Soms gebeurt dit onbewust. Daarnaast ben ik benieuwd om welk nummer het precies gaat, dan kunnen we kijken of we daar wellicht iets aan ontdekken, waar het aan kan liggen.

We zien jouw reactie graag snel tegemoet!

Reageer