Beantwoord

0906 laten blokkeren via My T-Mobile

• 8 januari 2016
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Hallo, ik heb zojuist via my tmobile 0900 nummers geblokkeerd. Zijn 0906 dan ook gelijk geblokkeerd? Dit os namelijk de bedoeling. Groet Marco
icon

Beste antwoord door Sam- 9 januari 2016, 15:51

Hi Mstehouwer1,

Nogmaals van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik kan me voorstellen dat je hier zekerheid over wilt hebben. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er een blokkade actief is voor het bellen naar 0906 nummers en voor het bellen naar servicenummers. Hiermee dek je dus alles. Je kan, zolang de blokkades actief zijn, niet bellen naar 0900 of 0906 nummers. ;)

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Als het goed is, zijn 0906 nummers ook geblokkeerd. Alles dat begint met 090x is geblokkeerd.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hi Mstehouwer1,

Nogmaals van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik kan me voorstellen dat je hier zekerheid over wilt hebben. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er een blokkade actief is voor het bellen naar 0906 nummers en voor het bellen naar servicenummers. Hiermee dek je dus alles. Je kan, zolang de blokkades actief zijn, niet bellen naar 0900 of 0906 nummers. ;)

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer