Beantwoord

0909-nummer blokkeren

• 13 maart 2016
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Ik ben zo STOM geweest om op een Email van ... wat nu schijnt Nep Ikea kado actie te reageren, ik moest toen een bepaald nr bellen te weten ... 0909 2582580 .... zou dat geblokkeerd kunnen worden. of Wat kan ik er aan doen dat er niets met mijn telefoon of telefoonnr gedaan word ???
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 maart 2016, 09:45

Hoi DivaQueenAns, welkom op het forum.

Je zou het nummer kunnen blokkeren in je eigen telefoon via de instellingen van je Contacten-app of een blokkade op alle servicenummers kunnen zetten via My T-Mobile.

Wat ik je in ieder geval aanraad is om op www.payinfo.nl te kijken of je met de handeling niet (ook) per ongeluk een smsdienst hebt aangezet, da's met een hoop van die nep cadeaubonnen-acties namelijk wel zo. Mocht het zo zijn dat je een smsdienst hebt geactiveerd, kun je in dit topic lezen wat je er verder aan kunt doen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi DivaQueenAns, welkom op het forum.

Je zou het nummer kunnen blokkeren in je eigen telefoon via de instellingen van je Contacten-app of een blokkade op alle servicenummers kunnen zetten via My T-Mobile.

Wat ik je in ieder geval aanraad is om op www.payinfo.nl te kijken of je met de handeling niet (ook) per ongeluk een smsdienst hebt aangezet, da's met een hoop van die nep cadeaubonnen-acties namelijk wel zo. Mocht het zo zijn dat je een smsdienst hebt geactiveerd, kun je in dit topic lezen wat je er verder aan kunt doen.
Reputatie 6
Badge +17
Hi DivaQueens,

Nogmaals welkom op het forum!

Ik zie dat Kaassausje je inmiddels van een reactie heeft voorzien. Is hiermee je vraag beantwoord? Heb je nog andere vragen of verzoeken, neem dan een kijkje in het grote SMS-diensten topic.

Om alle relevante vragen bij elkaar te houden gaat dit topic op slot.