Beantwoord

10 jaar bij T mobile extra, dan krijg wel 50 punten!

• 18 december 2017
  • 6 reacties
  • 246 Bekeken

Vanmorgen wel 50 punten ontvangen voor 10 jaar lid zijn van deze club, ben nog steeds in shock. Geef dan niks. 😂 Kan niet wachten op mijn 25 jaar jubileum.
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 december 2017, 12:54

Hoi Marcel9,

Ahh, wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met het cadeautje. Normaal krijg je voor elke euro op je factuur een punt, dus persoonlijk vind ik het wel een leuk cadeautje. Je moet het natuurlijk zien als een extra'tje.

Omdat je al zó lang klant bent en we je natuurlijk niet kwijt willen, vraag ik me af waar je wel blij mee zou zijn geweest? We kunnen jouw feedback meenemen voor in de toekomst! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marcel9,

Ahh, wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met het cadeautje. Normaal krijg je voor elke euro op je factuur een punt, dus persoonlijk vind ik het wel een leuk cadeautje. Je moet het natuurlijk zien als een extra'tje.

Omdat je al zó lang klant bent en we je natuurlijk niet kwijt willen, vraag ik me af waar je wel blij mee zou zijn geweest? We kunnen jouw feedback meenemen voor in de toekomst! 🙂
Ook ik kreeg 50 punten afgelopen week. Want ik ben blijkbaar al 16 jaar lid! Jammer om te zien dat je bij 10 jaar al net zoveel krijgt :)

Nu lees ik hier dat 1 punt wel € 0,0138 waard is, en dat dit niet zo snel verandert. Ik snap wel dat Marcel9 nog steeds in shock is van de 69 cent die hij heeft gekregen. :8

Persoonlijk vind ik de 50 punten ook aan de magere kant, als je ziet dat een simpel bosje bloemen bezorgen al 1715 punten kost.

Om nog in te gaan op de vraag van Jaimy: waar ik wel blij mee zou zijn, is een korting krijgen op mijn lopende abonnement, of een extra korting/aanbieding bij de volgende keer dat je je abonnement kan verlengen (bijv. op basis van hoe lang je lid bent). Nu zou ik voor een Sim Only abonnement met minder GB, méér moeten gaan betalen dan ik nu doe. Dat wordt dus niet verlengen...
Reputatie 4
Badge +3
Een korting voor trouwe klanten zou zijn 5% korting per jaar, na 5 jaar dus 25% korting, denk dat de meeste mensen daar wel blij mee zullen zijn i.p.v. die punten waar je niks aan hebt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maarten en Tom,

Bedankt voor het meedenken. Onze aanbiedingen zijn momenteel zo scherp dat we geen onderscheid maken tussen bestaande en nieuwe klanten. Ik kan dan ook geen extra korting beloven, maar als je wil kan ik je wel laten bellen door onze verkoopafdeling. Dan kunnen jullie samen kijken naar de scherpste deal dat bij je past!

Ik hoor graag of je daar interesse in hebt!
Reputatie 7
Badge +20
Pas op Tmobile wordt flink duurder en ze stoppen met die punten.
Hi T-Mobile,
een cadeau is altijd leuk, ook al gebruik je het niet.
Dat je aan je klanten denkt telt.

Ikzelf hoef geen cadeau's of punten, want dat is toch een koekje van eigen deeg.
Wat ik ook heel erg op prijs stel is dat de prijzen zo laag mogelijk gehouden worden en de kwaliteit zo hoog mogelijk.
En de goede medewerkers koesteren, want die zorgen dagelijks voor ons.
Hoe vinden jullie die voor de toekomst? (na het samengaan met Tele2)

Reageer