Beantwoord

2244 SMS werkt niet

• 25 mei 2017
  • 3 reacties
  • 523 Bekeken

Reputatie 2
Ik had bericht gekregen dat ik naar 2244 aan moest sms'en dat doe ik maar krijg telkens die () tussen bv 224(4) en dan komt hij niet over heb van alles geprobeerd
icon

Beste antwoord door David 27 mei 2017, 13:29

Hi Losje,

Dat is inderdaad niet erg handig! :S

Krijg je een foutmelding of gebeurt er helemaal niets? Ik heb dit oude topic gevonden waar een aantal suggesties gegeven worden en het uiteindelijk opgelost is. Zou je dat topic eens kunnen bekijken en die stappen kunnen ondernemen? Hopelijk lukt het dan wel om de SMS te versturen!

Als het nog niet gelukt is, laat dan weer even een reactie achter, dan helpen we je graag verder! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Losje,

Dat is inderdaad niet erg handig! :S

Krijg je een foutmelding of gebeurt er helemaal niets? Ik heb dit oude topic gevonden waar een aantal suggesties gegeven worden en het uiteindelijk opgelost is. Zou je dat topic eens kunnen bekijken en die stappen kunnen ondernemen? Hopelijk lukt het dan wel om de SMS te versturen!

Als het nog niet gelukt is, laat dan weer even een reactie achter, dan helpen we je graag verder! 🙂

Lukt niet code is Te verzilveren tot: 04-10-2020
Unieke code: [Verwijderd door moderator]

Reputatie 7
Badge +20

Hi @gr.bruintjes,

Ik heb de code gelijk even verwijderd, want dit is een openbare community en iedereen kan dus aan de haal met jouw code. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten, want je weet nooit wie er mee leest. 

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt, welke foutmelding je ontvangt en wat je exact wilt verzilveren. Met iets meer info kunnen we je hier verder helpen! We zien je bericht dan ook graag tegemoet!

Reageer