Beantwoord

48 uur gratis onbeperkt internet

• 13 juni 2017
  • 3 reacties
  • 329 Bekeken

Hallo,
in April een mail ontvangen met daarin grootst de aankondiging dat ik 48 uur onbeperkt data gratis zou krijgen. Mooi, echter wanneer kan ik het SMS je verwachten???
icon

Beste antwoord door Muberra 14 juni 2017, 12:27

Hoi Jtri,

Welkom op het forum!

Ik snap dat je gebruik wilt maken van 48 uur Unlimited Data, speciaal om ons geweldige netwerk te vieren, tweede jaar op rij! 🆒 De sms'jes worden nog tot 16 juni verstuurd naar al onze trouwe klanten. Dus voor 16 juni zal je dat sms'je zeker krijgen!

Als je nog vragen hebt, laat het weten. Wij staan voor je klaar. 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Jtri,

Welkom op het forum!

Ik snap dat je gebruik wilt maken van 48 uur Unlimited Data, speciaal om ons geweldige netwerk te vieren, tweede jaar op rij! 🆒 De sms'jes worden nog tot 16 juni verstuurd naar al onze trouwe klanten. Dus voor 16 juni zal je dat sms'je zeker krijgen!

Als je nog vragen hebt, laat het weten. Wij staan voor je klaar. 😃
Hallo

het is op dit moment 16 juni, geen sms ontvangen. Dus dat betekent geen trouwe klant

fail
Reputatie 6
Badge +17
Hoi jtri,

Je bent zeker wel een trouwe klant! We sturen vandaag ook nog sms-berichten voor de 48 uur Unlimited data binnen Nederland! In de tussentijd kan ik je ook nog blij maken misschien met deze actie op Facebook. Dan heb je nu in ieder geval alvast 48 uur onbeperkt internet! 🙂 Sms daarvoor het woord INSANE naar 2244.

Laat je weten of het is gelukt?

Reageer