Beantwoord

48 uur gratis Unlimited NIET ontvangen

• 27 juni 2017
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Ik zie wel verschillende plekken met vragen en daarop antwoord dat het allemaal nog kan gebeuren tot 1 juni, maar we zitten inmiddels op 27 juni en ik ken 2 mensen die nog helemaal geen smsje hebben ontvangen. Mijn partner en mijn buurvrouw, die hebben beide nog helemaal niets gezien.

Heb vernomen dat er problemen zijn geweest met het versturen van sms berichten en dat het allemaal wel goed komt. Maar dat heb ik 7 dagen geleden vernomen, nu vraag ik me toch af, waar blijft het en waarom lees ik er niet zoveel over op de forum. Het kan natuurlijk zijn dat ik er overheen heb gelezen of dat het op een heel ander deel staat in de forum en dat ik mijn zoek opdracht niet goed heb ingevuld, maar kan iemand mij helpen.

Op twitter kom ik zelfs mensen tegen, en ook een collega van mij, dat die voor een 2e keer bericht heeft gehad om 48 uur Unlimited aan te vragen. Leuk voor hun, maar daar hebben mijn partner en buurvrouw niets aan. Aangezien ik T-Mobile toch al wel langer ken, al jaren zeer tevreden ben, ga ik er vanuit dat het wel goed komt allemaal. Iemand van de moderatoren die mij verder kan helpen en uitleg kan geven wat er gaat gebeuren.

Bedankt en een fijne dag gewenst!
icon

Beste antwoord door Snotaapje 27 juni 2017, 16:04

Hoi Serviceweb,

Het bericht kan je morgen (28 juni) of 17 juli ontvangen. Ik zelf heb hem ook niet ontvangen.

Over de 2e keer Unlimited. Op de Facebook pagina van T-Mobile zijn er ook Unlimited databundel acties.
Je moet dan een woord raden en het woord SMS'en naar 2244.

Ik hoop dat we hem nog krijgen

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Serviceweb,

Het bericht kan je morgen (28 juni) of 17 juli ontvangen. Ik zelf heb hem ook niet ontvangen.

Over de 2e keer Unlimited. Op de Facebook pagina van T-Mobile zijn er ook Unlimited databundel acties.
Je moet dan een woord raden en het woord SMS'en naar 2244.

Ik hoop dat we hem nog krijgen

- Snotaapje;)
Hi Snotaapje,

Over 2e keer ontvangen via Facebook wist ik ook.
Als dit het geval zou zijn geweest dan had ik niet geschreven dat ik mensen weet die hem al voor een 2e keer hebben ontvangen. Dan had ik wel geschreven dat mensen meededen met een prijsvraag via Facebook. Dus aub, kom daar nu niet mee aanzetten!!

Ligt wel erg ver uit elkaar... Dus morgen of 17 juli ontvangen de mensen die niets hebben gehad alsnog een berichtje. Nou, dan wachten we nog even.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb hem ook nog niet gehad.

En over een week heb ik er zowiezo niets meer aan, want na 4 juli heb ik een onbeperkte bundel in m'n abonnement. :8
Reputatie 1
Ik wacht ook morgen met spanning af of ik de felbegeerde sms nog ga krijgen 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Het klopt inderdaad dat er nog SMS'jes verstuurd worden, vandaag en 17 juli. Er is dus nog steeds tijd om de SMS te ontvangen! 😉 Dit is overigens ook in het algemene topic over deze actie vermeld.

@Serviceweb, ik durf te garanderen dat het niet klopt dat anderen in jouw omgeving deze SMS twee keer ontvangen hebben. We versturen deze in delen naar de klanten en iedereen krijgt ieder bericht één keer. Als ze meerdere keren 48 uur Unlimited Madness hebben gehad, dan is het echt via de prijsvraag, dus ik geef Snotaapje hier ook in gelijk. Hij probeert je overigens ook gewoon te helpen, zoals iedereen, dus de opmerking "Dus aub, kom daar nu niet mee aanzetten!!" is ook niet echt nodig in dit geval.

@ShadowLea, trek even aan de bel als je de SMS niet ontvangt vandaag! Je weet hoe je ons kunt bereiken! 😉

Als er nog meer vragen zijn, dan horen we dat graag van jullie!

Reageer