Vraag

48 uur Unlimited

• 8 juli 2017
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Hallo, ik wilde zojuist de 48 uur Unlimited activeren die ik cadeau had gekregen van T-mobile maar ik krijg als respons : Beste klant, het is op dit moment niet meer mogelijk om mee te doen met de Unlimited bundel actie. De bundels (20.000 stuks) zijn namelijk allemaal al vergeven. Check de komende weken onze Facebook pagina voor nieuwe acties:.
Hoezo zat hier een limiet op? Ik kreeg vandaag nog een reminder om het te activeren. Heel teleurstellend :((.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Dat is vreemd , die acties op Fb klopt wel van 20.000 . Neem aan dat je de actie bedoeld die iedereen heeft gekregen voor het beste netwerk van Nederland?
Ja, die bedoel ik inderdaad
Reputatie 4
Badge +13
Helaas kan ik je niet verder helpen , dus even wachten op een medewerker van tmobile.
Reputatie 4
Hoi Arbarabarbara,

Goed dat je dit aangeeft!

De actie van Facebook staat inderdaad los van de 48 uur Unlimited data die je van ons krijgt. Die actie is juist bedoeld om te vieren dat wij twee jaar op rij zijn uitgeroepen tot beste netwerk van Nederland! Zou je nog een keer 'UNLIMITED AAN' willen sturen? Kijken of het nu wel lukt. Mocht het weer niet werken, stuur mij dan een privébericht en dan kan ik het doorzetten naar onze technische afdeling.

Ik hoor graag van je!

Reageer