Beantwoord

48 uur Unlimited data

• 21 mei 2017
  • 8 reacties
  • 338 Bekeken

Reputatie 2
Wanneer krijg ik een sms'je voor de 48 uur unlimited
icon

Beste antwoord door jan kelder 21 mei 2017, 20:37

Dat wordt in gedeelte gedaan , heb zelf ook nog geen sms daar over gehad , dus nog even wachten .
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat wordt in gedeelte gedaan , heb zelf ook nog geen sms daar over gehad , dus nog even wachten .
Reputatie 1
En als je de sms berichten van T-Mobile uit hebt staan krijg je hem ook niet volgens mij.
Reputatie 5
Badge +14
Denk het ook niet.
Reputatie 2
Spannend, ik (en mijn vrouw) hebben de SMS nog steeds niet gehad en morgen zou iedereen de SMS moeten hebben gehad (en ja, ik heb die aanbiedingen etc. SMS-jes van T-Mobile aan staan).
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mark,

Nog een dag te gaan, het wordt inderdaad spannend! 😉 Ik heb nog even gecontroleerd of alles goed staat en je hebt inderdaad geen blokkade of iets dergelijks. Laat je ons weten of jullie de SMS hebben ontvangen?
Reputatie 2
Helaas allebei nog steeds niets ontvangen...
Reputatie 1
Ik heb ook nog geen sms ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

We dachten dat alle SMS'jes verstuurd zouden worden in de periode 8 mei tot en met 16 juni, maar er worden nog 2 dagen berichten verstuurd. De berichten voor 48 uur Unlimited worden ook nog verstuurd op 28 juni en 17 juli. Houd je telefoon in de gaten, want er komen nog berichten aan! :)

Aangezien we al een algemeen topic hebben over dit onderwerp gaat dit topic op slot.