Beantwoord

48 uur Unlimited data

• 28 juni 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb nog even getwijfeld of ik wel een topic zou posten omtrent de actie '48 uur unlimited data', maar doe het toch :$

Dit is niet om deze actie van T-Mobile af te zeiken, want daar gaat het mij niet om. Ik vind wel een aantal zaken jammer, dus zie het als kritische feedback. 🆒

Ik had allereerst gehoopt, dat ik zelf de 48 uur zou kunnen bepalen voor gebruik van het eenmalige data tegoed. Dat was op de een of andere manier ook mijn verwachting, waarom weet ik eigenlijk niet? Maar na activering van de sms code gaat de 48 uur direct in. Jammer...

Daarnaast denk ik: 48 uur, waarom nu die tijdslimiet? Ik had het toch ook relaxed kunnen verbruiken tot aan het eind van mijn eigen maand tegoed? Nu krijg ik na 48 uur gebruik een sms bericht met o.a. de vraag 'heb je ervan genoten'? Nou, eerlijk gezegd 'nee', want binnen die 48 uur moet ik ook nog slapen en afhankelijk van het moment van ingang van de bundel ook nog werken. En daarnaast zijn er nog meer verplichtingen, dus van die 48 uur blijft maar heel erg weinig over. Dit vind ik persoonlijk een gemiste kans, ondanks de intentie van deze sympathieke actie.

Nogmaals: ik wil T-Mobile absoluut niet afzeiken en waardeer dit gebaar, maar de uitvoering vind ik wel heel strikt en erg beperkt. :?
icon

Beste antwoord door Muberra 29 juni 2017, 12:30

Hoi Jofranz,

Welkom op ons forum! :D

Fijn om te horen dat je het gebaar zeker waardeert. Wij hebben deze actie ook in het leven geroepen om samen met jullie, onze trouwe klanten, te vieren dat wij twee jaar op rij zijn uitgeroepen tot beste netwerk van Nederland. Daar zijn wij heel trots op en willen ook dat jullie ervan kunnen meegenieten.

Jouw feedback is ook zeer welkom en dat vinden wij nooit erg om van onze klanten te krijgen. Graag zelfs, want daar kunnen wij ook alleen maar beter van worden. Jij hebt het sms'je van ons gekregen op 12 juni. In het sms'je stond ook aangeven dat de einddatum van de actie 26 juni was. Dus dat betekent dat je tot 26 juni de keus had om het te activeren wanneer het jou het beste uitkwam. Op die manier wilden wij hele graag jullie de vrijheid geven om zelf te bepalen wanneer je gebruikt maakt van de actie.

Maar wij zijn erg blij met het succes van deze actie. In elk geval wil ik je bedanken voor jouw feedback. We kunnen dit ook meenemen voor toekomstige acties. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hoi Jofranz,

Welkom op ons forum! :D

Fijn om te horen dat je het gebaar zeker waardeert. Wij hebben deze actie ook in het leven geroepen om samen met jullie, onze trouwe klanten, te vieren dat wij twee jaar op rij zijn uitgeroepen tot beste netwerk van Nederland. Daar zijn wij heel trots op en willen ook dat jullie ervan kunnen meegenieten.

Jouw feedback is ook zeer welkom en dat vinden wij nooit erg om van onze klanten te krijgen. Graag zelfs, want daar kunnen wij ook alleen maar beter van worden. Jij hebt het sms'je van ons gekregen op 12 juni. In het sms'je stond ook aangeven dat de einddatum van de actie 26 juni was. Dus dat betekent dat je tot 26 juni de keus had om het te activeren wanneer het jou het beste uitkwam. Op die manier wilden wij hele graag jullie de vrijheid geven om zelf te bepalen wanneer je gebruikt maakt van de actie.

Maar wij zijn erg blij met het succes van deze actie. In elk geval wil ik je bedanken voor jouw feedback. We kunnen dit ook meenemen voor toekomstige acties. 🙂
Hoi Muberra,

Dank je wel voor je reactie op mijn feedback en goed om te horen dat dit jullie kan helpen bij toekomstige acties. :D

groeten,
Frank

Reageer