Vraag

48 uur Unlimited data actie werkt niet

• 22 juni 2017
  • 8 reacties
  • 259 Bekeken

Ik heb een sms naar 2244 gestuurd voor de Unlimited data actie, maar ik hier krijg al reactie hierop dateer er een technische fout is opgetreden. Is er een mogelijkheid om toch gebruik te maken van de Unlimited data actie?

8 reacties

Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij staat dat er al een andere bundel actief is.
Ik hebb precies hetzelfde probleem. In mijn SMS loopt de actie tot 26 juni, dus ik hoop hem vandaag of morgen nog wel te kunnen activeren.
Nog een keer geprobeerd, nu doet ie het wel!!
Reputatie 6
Badge +17
@Niels en @hoa,

Natuurlijk niet handig als het niet werkt! Kunnen jullie het nog eens proberen? We hadden vannacht en vanochtend wat problemen met het systeem, waardoor het misschien niet lukte. Mocht het alsnog niet lukken, kunnen jullie dan een printscreen hier plaatsen van de melding die je krijgt? En kun je aangeven wat je exact sms't? Controleer heel goed of je de exacte code ook gebruikt, want door een spelfout kan het al niet werken. Ook moet het in capslock geschreven zijn. Mocht je een iPhone hebben, dan kregen we van een andere klant de tip dat je kunt proberen te sms'en naar (224)4.

Laten jullie weten of het is gelukt?

@Loren,
Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch is gelukt! 🙂 Heb je iets anders gedaan dan eerst of gewoon nog een keer geprobeerd? In ieder geval veel plezier ermee!
Nee, helemaal niks anders. Alleen nog een keer verstuurd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Loren,

Bedankt voor jouw reactie! Zo te lezen kwam het dan waarschijnlijk door wat problemen die we gisterochtend hadden met ons systeem. Veel plezier met jouw MB's in ieder geval! 🙂
Ik kan het bericht op mijn tablet niet versturen, heb wat ik weet niet een blokkade voor berichten erop staan. Blijf de melding krijgen dat het niet verzonden kan worden. Kan het op een andere manier geactiveerd worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Yoyoyo3,

Zou je het eens kunnen proberen door jouw simkaart in een telefoon te plaatsen en dan de SMS te versturen? Ik zie dat jouw actie vandaag afloopt, dus hopelijk lukt het nog om de SMS te verzenden! Als je een toestel met Android hebt is het ook handig om de instructies uit dit topic over te nemen. Houd je ons op de hoogte of het gelukt is?

Reageer