Beantwoord

48u Unlimited data actie

De 15de een medewerker gesproken, daar ik nog geen sms had ontvangen wat betreft deze 48 uur onbeperkte data. Zij ging in het systeem kijken en gaf aan dat er nog GEEN sms was verstuurd en dat ik het zeker de volgende dag zou ontvangen. Niet dus. Dus...net gebeld, geeft jullie medewerker aan dat er wel een sms was verstuurd 8 mei.... Heel apart dat nu na 16 juni ineens wel een sms was verzonden! Erg flauw om er zo vanaf te komen. Ik moet zeggen dat ik hier dus niet blij mee ben. Ben al heel lang bij tmobile....ach als dit de manier is zoals je met je abonnees omgaat....slechte zaak! En dat om zo iets kleins!
icon

Beste antwoord door Hajar 19 juni 2017, 18:06

Hi judi,

De sms is inderdaad op 8 mei verstuurd. Dit zie ik ook terug in het systeem. De code is 14 dagen geldig en dus kun je er nu geen gebruik van maken. Wij kunnen de code ook niet opnieuw versturen.

Deze actie was leuk bedoeld omdat wij dit jaar weer het best geteste netwerk van Nederland zijn geworden en we dit graag met onze klanten wilden vieren. Ik wil dat jij als trouwe klant ook een dag kan genieten van Unlimited data. Ik wil je daarom een CEO dagbundel geven daarmee kun je 24 uur Unlimited internetten. Je kan zelf bepalen wanneer je hem activeert. Vind je dat een goed idee? Dan vraag ik de bundel gelijk voor je aan.

Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt. 🙂

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi judi,

De sms is inderdaad op 8 mei verstuurd. Dit zie ik ook terug in het systeem. De code is 14 dagen geldig en dus kun je er nu geen gebruik van maken. Wij kunnen de code ook niet opnieuw versturen.

Deze actie was leuk bedoeld omdat wij dit jaar weer het best geteste netwerk van Nederland zijn geworden en we dit graag met onze klanten wilden vieren. Ik wil dat jij als trouwe klant ook een dag kan genieten van Unlimited data. Ik wil je daarom een CEO dagbundel geven daarmee kun je 24 uur Unlimited internetten. Je kan zelf bepalen wanneer je hem activeert. Vind je dat een goed idee? Dan vraag ik de bundel gelijk voor je aan.

Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt. 🙂
Oh dat vind ik zeker een fijn idee, dank je wel voor de snelle en prettige reactie!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Judidaan,

Ik heb je een code gestuurd. Ik wens je heel veel plezier met je dagbundel! :8
Dat gaat zeker lukken. Hoe lang is dit geldig? Kan ik het bewaren tot begin september?
Bij mij het zelfde. Ik belde de 17e naar T-Mobile, die zeiden dat ik het smsje elk moment kon ontvangen in ieder geval vandaag nog. Niks is minder waar. nu de 20ste nog niks ontvangen? Heb ook gevraagd of ik hem gemist kon hebben maar dat kon niet ze zei je hebt hem inderdaad nog niet ontvangen.
Is deze dagbundel ook in België geldig?
OnsFrenske, wat nu? Krijg je het nog?
Judidaan, Nog geen reactie. Over 5 min ben ik bij de t-mobile winkel. Is misschien net zo makkelijk. Ik laat het nog weten.
Reputatie 7
Badge +20
@Judidaan

Je kunt de voucher een jaar lang bewaren, dus dat kan zeker tot september! De bundel is echter niet geldig in België of de rest van de EU, aangezien dit een extra bundel is en deze vallen niet onder de nieuwe regulering.

@OnsFrenske

In ons systeem zie ik dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega. Er is uitgelegd dat er nog meer SMS'jes worden verstuurd op 28 juni en 17 juli. Niet alles is dus al verstuurd en het kan nog even duren voor je de SMS hebt gehad. Nog heel even geduld dus! 😉

Reageer