Beantwoord

4G Dekking niet overal beschikbaar?

Ik woon helaas in buitengebied en volgens T-Mobiel hebben wij helaas geen 4G dekking.
Het is heel beperkt, ook bij 3G en dat verklaart waarom mijn telefoon langzaam is.
De vraag is of 4G ook in mijn postcode 9293ME ook gaat uitbreiden met 4G ?
Bij KPN hebben wij die dekking wel als ik goed heb begrepen.
Maar aangezien dat ik liever bij T-Mobile wil blijven, zou ik graag willen weten of 4G in de toekomst ook wordt uitgebreid? Ik maak nu nog gebruik van Samsung Galaxy S3 , maar ik ben misschien van plan om overstappen naar Samsung Galaxy S5+ , en deze kan 4G+ aan. Vandaar mijn vraag. Ik moet dat telefoon ook goed kunnen benutten! Haha! Wie kan een antwoord op deze vraag geven?:8
icon

Beste antwoord door KoenM 28 april 2016, 15:34

Kun je via Kies niet achterhalen welk type je precies hebt? Of bij 'Instellingen' - 'Over de telefoon'? Ergens anders waar je één van onderstaande nummers ziet?

SM-G930FZKALUX
SM-G930FZDALUX
SM-G930FZWALUX

Met DEZE app kun je trouwens je typenummer opzoeken.

Bekijk origineel

10 reacties

Volgens de dekkingskaart heb je in Kollumerpomp inderdaad een mindere dekking.
Als je hier je postcode invult, zie je dat er werkzaamheden zijn. Misschien kunnen de monteurs je meer vertellen.
235android schreef:

Volgens de dekkingskaart heb je in Kollumerpomp inderdaad een mindere dekking.
Als je hier je postcode invult, zie je dat er werkzaamheden zijn. Misschien kunnen de monteurs je meer vertellen.

Ja inderdaad ik zie het dat er wordt aan gewerkt binnenkort! Dan maar opnieuw controleren bij dekking! Hartelijk dank voor je antwoord, want ik wist even niet dat ik ook kon controleren of er wordt aan gewerkt aan onderhoud! Helaas staat niet erbij wat er gaat gebeuren. Afwachten na 14 November.
Deze probleem is opgelost! Ik zie dat in mijn postcode nu 4G dekking heeft! En dat helemaal nog zeer goed bereik heeft! Hulde aan T-Mobile!! Alleen nog vaste internet aansluiting, hier bij ons maximaal 4 MB !! Dus hoop voor internetaansluiting ook Glasvezelkabel komt. Maar ben ook al blij dat hier bij ons 4G dekking heeft! Dat wordt eens tijd om kijken naar nieuwe telefoon! Dat ik voordelen van 4G kan benutten. 😃
Reputatie 6
Badge +16
Hi WhatsBell,

Wat leuk om te lezen dat jullie nu ook kunnen profiteren van het 4G netwerk! Welke snelheden heb je gehaald met de speedtest app?

Ik wens je veel plezier en succes met het uitzoeken van een nieuw toestel! Mocht je door één van onze adviseurs gebeld willen worden voor een mooi aanbod dan kan je dit bij ons aangeven.

Ps. stel jezelf ook voor in het voorstel topic. We zijn benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. 🙂
Issam schreef:

Hi WhatsBell,

Wat leuk om te lezen dat jullie nu ook kunnen profiteren van het 4G netwerk! Welke snelheden heb je gehaald met de speedtest app?

Ik wens je veel plezier en succes met het uitzoeken van een nieuw toestel! Mocht je door één van onze adviseurs gebeld willen worden voor een mooi aanbod dan kan je dit bij ons aangeven.

Ps. stel jezelf ook voor in het voorstel topic. We zijn benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. :)

1,92MB Download , 1,24MB upload, en ik maak nog steeds gebruik van 3G.
Eens maar even sparen voor nieuwe telefoon! En dat wordt zeker 4G+
Reputatie 6
Badge +16
Hi WhatsBell,

Het aanschaffen van een 4G ready toestel zal de snelheid zeker bevorderen. Bedankt voor het delen van je snelheid. 😉
Misschien is het hier niet van toepassing, maar ik heb gisteren Samsung Galaxy S7 gekocht!
En 4G gaat behoorlijk tekeer haha!

Maar ik probeer hele tijd achter komen wat volledig versie is , ik zie alleen Samsung SM-930F
en bij het invullen van product registeren bij samsung moet ik dus volledige versienaam hebben,
en natuurlijk weet ik het niet, en kan hem ook niet eens vinden. Wie weet oplossing?
Er komen veel type versie , maar ik weet helaas niet welke ik moet kiezen. En daarnaast herkende samsung mijn serienummer niet eens! Ik heb telefoon gewoon nieuw gekocht in winkel.
Dus ik zou heel graag willen weten hoe ik de telefoon goed kan laten registeren.
Bedankt voor het moeite om deze te lezen. 😃
Reputatie 6
Badge +16
Hi WhatsBell,

Leuk om je weer in dit topic te zien. Welcome back!

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. We zijn erg benieuwd naar jouw ervaring en welke snelheden je haalt. Deel het met ons in het Samsung Galaxy S7 ervaringen topic.

We kijken dit graag voor je na. Zou je mijn in een privébericht je IMEI nummer willen sturen? Heb je tijdens de registratie ook geprobeerd om gewoon S7 in te voeren? Dan krijg je ook een lijstje van modelnummers.

Laat het ons weten. We helpen je graag verder. 🙂
Reputatie 6
Kun je via Kies niet achterhalen welk type je precies hebt? Of bij 'Instellingen' - 'Over de telefoon'? Ergens anders waar je één van onderstaande nummers ziet?

SM-G930FZKALUX
SM-G930FZDALUX
SM-G930FZWALUX

KoenM schreef:

SM-G930FZKALUX
SM-G930FZDALUX
SM-G930FZWALUX

Ik heb twee reacties gekregen, wat houd ik van jullie! Maar de jouwe reactie van een app was het helemaal goed! Ik heb mijn telefoon kunnen registeren, die herkende mijn telefoon meteen, het type en serienummer kwamen overeen! Thanks!!! Het is toch goed dat ik hier mijn eitje kwijt kan! En trouwens ervaringen over S7 zal ik ook plaatsen. Thanks!!!!:D

Reageer