1) ik probeer een e-mail adres te achterhalen maar dat is echt onmogelijk ook via de 4 stappen niet. wat vervelend is.
2) ik heb mijn vriend 4G voor thuis geadviseerd en dit is geleverd en op zich goed echter is 21 januari de periode ingegaan en gisteren was het al op. vervolgens moet ik keuzes maken én hiervoor betalen terwijl wij onbeperkt hebben ??? hoe kan dit.? 1. dat het al zo snel op is (hij is alleen, 1 tv) én onbeperkt bij betalen ?
3) zowel ik als mijn vriend zouden 25€ korting krijgen. hierover heb ik al een keer gereclameerd en tot op heden heb ik en mijn vriend geen € 25 korting gekregen wat wel overeengekomen is middels een actie.
postcode vriend 6651
ik verneem graag van u!!
mvg Leony
Beste antwoord door Jaimy
Gelukkig ben je op de Community terechtgekomen! Ik zoek dit graag tot op de bodem voor jullie uit. :)
Ik kan in het systeem niet zoeken op alleen de cijfers van de postcode. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin de complete adresgegevens en het telefoonnummer van jouw vriend? Dan ga ik ermee aan de slag.
Ik zie je berichtje tegemoet!