Beantwoord

4G voor thuis snel door data heen

• 1 februari 2018
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

Goedemiddag,
1) ik probeer een e-mail adres te achterhalen maar dat is echt onmogelijk ook via de 4 stappen niet. wat vervelend is.
2) ik heb mijn vriend 4G voor thuis geadviseerd en dit is geleverd en op zich goed echter is 21 januari de periode ingegaan en gisteren was het al op. vervolgens moet ik keuzes maken én hiervoor betalen terwijl wij onbeperkt hebben ??? hoe kan dit.? 1. dat het al zo snel op is (hij is alleen, 1 tv) én onbeperkt bij betalen ?
3) zowel ik als mijn vriend zouden 25€ korting krijgen. hierover heb ik al een keer gereclameerd en tot op heden heb ik en mijn vriend geen € 25 korting gekregen wat wel overeengekomen is middels een actie.
postcode vriend 6651

ik verneem graag van u!!

mvg Leony
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 februari 2018, 15:32

Hoi Leony,

Gelukkig ben je op de Community terechtgekomen! Ik zoek dit graag tot op de bodem voor jullie uit. :)

Ik kan in het systeem niet zoeken op alleen de cijfers van de postcode. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin de complete adresgegevens en het telefoonnummer van jouw vriend? Dan ga ik ermee aan de slag.

Ik zie je berichtje tegemoet!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Leony,

Gelukkig ben je op de Community terechtgekomen! Ik zoek dit graag tot op de bodem voor jullie uit. :)

Ik kan in het systeem niet zoeken op alleen de cijfers van de postcode. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin de complete adresgegevens en het telefoonnummer van jouw vriend? Dan ga ik ermee aan de slag.

Ik zie je berichtje tegemoet!
hoe stuur ik een prive bericht ? heb je een e-mail adres ??
Hoi Ramboli.

Als je op de naam van Jaimy klikt, kom je op haar profiel terecht. Daar vind je de optie om een privébericht te sturen.

Goedenavond,

Wij zijn een gezin van 6 personen waarvan 4 schoolgaand, en zitten voor een jaar in een tijdelijke unit waar ons geadviseerd werd om 4G voor thuis van T mobile te installeren met onbeperkt data verkeer (helaas de kleine lettertjes niet goed gelezen). Nu zitten we in de Lock Down en moeten de kinderen thuisonderwijs volgen waar door wij halverwege de maand al door de data heen zijn.

Wat kunnen wij doen om dit te voorkomen, het is een waardeloze situatie waar we nu in zitten

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MarkZ1976 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat je de grootste bundel hebt van 500GB. Als die startbundel op is dan heb je nog 5GB per dag en als dat op is dan dan kun je op ieder moment een aanvuller activeren via My T-Mobile. Zo blijf je altijd online. Ik hoop dat je zo verder komt en dat het ook lukt met de aanvullers. 

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten. Nog de beste wensen! 

Reageer