Beantwoord

5030 Telefuture blijft maar geld halen bij T-mobile

  • 20 mei 2017
  • 1 reactie
  • 777 Bekeken

Hallo beste lezers,

Nu kijk ik naar mijn factuur van afgelopen maand en wat schertst mijn verbazing er 23 euro extra in rekening gebracht door door T-Mobile doordat ik ongevraagd een sms dienst zou hebben gebruikt het gaat hier om 5030-Telefuture 300 of 200 dienst. Ik zie al klachten vanaf 2007 van dit bedrijf met haar diensten en er wordt alleen verwezen naar stopzetten sms diensten maar er wordt niet gesproken over terug betalen van deze kosten.
Ik heb toch het recht om te weten met wie ik zaken doe en waar ik mijn geld ongevraagd aan kwijt ben.
Zie volgende link:.

https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-services-403/smd-dienst-5030-dit-249741

Ik wil wel graag een uitleg van T-Mobile waarom dit probleem waarschijnlijk alleen voor T-Mobile geldt en wat hun relatie is met deze dienst.
Ik wil gewoon die 23 euro terug op mijn rekening, ik heb namelijk niet om deze dienst gevraagd en zou het ook fijn vinden als er een bedrijfsnaam aan deze dienst zou worden gekoppeld.

Graag hoor ik van u, want ik ben dit soort zaken gewoon hartstikke spuugzat.

Met vriendelijke groeten,
Hawar
icon

Beste antwoord door Rosan 20 mei 2017, 18:20

Beste Hawar het klinkt heel stom maar de klant heeft dit zelf geactiveerd.
Een keer meedoen met een win actie of klikken op een advertentie en je bent de sjaak.
T Mobile mag dit niet standaard blokkeren vanwege privacy de klant moet dit altijd zelf doen.
T Mobile gaat mocht je de dupe zijn ervan hier bijna altijd netjes mee om.
Je moet dan de stappen in het volgend topic volgen en het formulier voor onderzoek invullen.
Er word dan gekeken of je dit vrijwillig heb geactiveerd of dus zoals jouw verhaal verteld en dan worden de kosten vergoed.
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-sms-diensten-deel-3-181844
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Badge +13
Beste Hawar het klinkt heel stom maar de klant heeft dit zelf geactiveerd.
Een keer meedoen met een win actie of klikken op een advertentie en je bent de sjaak.
T Mobile mag dit niet standaard blokkeren vanwege privacy de klant moet dit altijd zelf doen.
T Mobile gaat mocht je de dupe zijn ervan hier bijna altijd netjes mee om.
Je moet dan de stappen in het volgend topic volgen en het formulier voor onderzoek invullen.
Er word dan gekeken of je dit vrijwillig heb geactiveerd of dus zoals jouw verhaal verteld en dan worden de kosten vergoed.
https://forum.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/ftmsc-betaling-mobiele-betaling-sms-diensten-deel-3-181844