Beantwoord

7778-NetSize-300 sms-dienst

Hoe kom ik van bovenstaand geldverslindende en ongevraagde ellende af? Is er een mogelijkheid om dit via T-mobile te blokkeren? Wie helpt?
icon

Beste antwoord door Thalina 17 november 2016, 09:36

Hoi Vanjac,

Goed om te horen dat je het antwoord hier hebt gevonden! Maar natuurlijk wel balen dat je last hebt gehad van een ongewenste sms-dienst. Dit topic is al uit 2014, dus ik wil je ook nog verwijzen naar ons recente algemene topic over sms-diensten! Ik zie dat je trouwens nog geen blokkade via My T-Mobile hebt gezet op 'betalen van sms-diensten of mobiele diensten'. Ik heb deze direct voor je geactiveerd om verdere hoge kosten te voorkomen. In het algemene topic vind je meer uitleg over sms-diensten.

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Als je vragen hebt, kun je die uiteraard in ons algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Hoi IJveer en welkom op het forum. :)

Via de website Payinfo kun je via de button "Inzien en opzeggen" zien op welke sms diensten je bent aangemel en afmelden voor de aangemelde sms diensten. Via de button (de)Blokkeren kun je voor alle sms diensten een blokkade instellen.

Via My T-Mobile > Toestel > Blokkade instellen kan je de blokkade "diensten derde partijen" aanzetten. Ook dan zijn alle sms diensten geblokkeerd.
Nadat ik een factuur kreeg met een GROOT bedrag was ik blij dat hier het antwoord tussen stond.
Bedankt iamPuk 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vanjac,

Goed om te horen dat je het antwoord hier hebt gevonden! Maar natuurlijk wel balen dat je last hebt gehad van een ongewenste sms-dienst. Dit topic is al uit 2014, dus ik wil je ook nog verwijzen naar ons recente algemene topic over sms-diensten! Ik zie dat je trouwens nog geen blokkade via My T-Mobile hebt gezet op 'betalen van sms-diensten of mobiele diensten'. Ik heb deze direct voor je geactiveerd om verdere hoge kosten te voorkomen. In het algemene topic vind je meer uitleg over sms-diensten.

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Als je vragen hebt, kun je die uiteraard in ons algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!