Vraag

+881844110615 word gebeld door verschillende nummers

• 26 juli 2017
  • 3 reacties
  • 319 Bekeken

Dit nummer en ook +31 702171568 en nummer +31 20 214 8283 word dagelijks gebeld zijn geblokt maar staan elke dag op mijn telefoon word er nu wel een beetje gestoord van wat te doen a.u.b ? Ik heb het nummer nog van tele 2 gehouden vroeger was ik 8 jaar klant bij t-Mobile nog nooit problemen gehad en 1 jaar bij tele 2 geweest wegens omstandigheden en nu steeds gezeur HELP A.U.B

3 reacties

Reputatie 4
Hoi GRAZYMIKE,

Begrijpelijk dat je daar niet vrolijk van wordt!

Het is niet mogelijk om dit soort nummers te blokkeren vanuit onze kant. Het beste advies wat ik je kan geven is de telefoonnummers te blokkeren vanuit jouw toestel, en als dat niet lukt, de nummers meteen uit jouw oproepenlijst te verwijderen, zodat je het niet per ongeluk terug kan bellen. In dit speciale topic kun je meer informatie vinden over wat je kunt doen in dit soort situaties.

Daarnaast kun je er ook voor kiezen om jouw telefoonnummer te laten wijzigen. Ik zie dat je vandaag ook mijn collega van de klantenservice hebt gesproken. Die heeft jou ook geadviseerd om als laatste oplossing van telefoonnummer te veranderen. Zou jij voor die optie willen kiezen, dan kan je dat het beste regelen via de telefonische klantenservice. Je krijgt namelijk meteen 5 telefoonnummers waar je uit mag kiezen en het nummer wordt dan ook direct voor je gewijzigd.

Denk er maar even rustig over na. Als je nog vragen hebt of iets anders wilt weten, aarzel dan niet om het te vragen! 🙂
Ik heb mij ook ingeschreven bij belmijniet register en ik zal een ander telefoon nummer aanvragen met hartelijke dank voor deze antwoord vr gr M
Reputatie 4
Hoi GRAZYMIKE,

Dat is een heel goed idee! :)

Ik hoop dat het helpt en mocht je weer vragen hebben, ben je welkom op het forum.

Reageer