Beantwoord

Aangemeld op Telefuture 300-200

  • 14 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Ik wil hiervanaf
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 15 augustus 2017, 08:17

Hallo Onderzeeboot (serieus, die naam was nog vrij??? HULDE!... potje gele verf erbij en zingen!)

Het klinkt als een sms-dienst en dit soort dingen gebeuren door (vaak) per ongeluk op advertenties te klikken of andere reclames, soms zelfs gewoon willekeurig... Het is een bekend probleem, doch T-Mobile is erg coulant in deze zaken.

Als je naar www.payinfo.nl gaat kan je zien welke en of er sms-diensten zijn aangemeld. Deze diensten kan je daar afmelden, maar je kan ook in My T-Mobile betaalde diensten via sms, zogeheten FTMSC diensten en lang en breed uitgelegd in dit topic, blokkeren. Als je wel van tijd tot tijd die diensten wenst te gebruiken (er zijn er velen) dan is dat weliswaar geen optie, maar dien je goed in de gaten te houden of er geen foutieve tussen zitten. (meldt af wat niet klopt en evt. blokkeer).

Heb je dus, zoals je hier aangeeft, ongevraagde sms-jes, dan kan je ook een onderzoek starten waarin de dienst een bevestiging moet overhandigen dat jij wel om die dienst hebt gevraagd. Kunnen ze dat niet, dan krijg jij de onterechte kosten terug.
Dit formulier kun je hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur

Hopelijk lukt het, vaak is het inderdaad door hun niet te bewijzen 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hallo Onderzeeboot (serieus, die naam was nog vrij??? HULDE!... potje gele verf erbij en zingen!)

Het klinkt als een sms-dienst en dit soort dingen gebeuren door (vaak) per ongeluk op advertenties te klikken of andere reclames, soms zelfs gewoon willekeurig... Het is een bekend probleem, doch T-Mobile is erg coulant in deze zaken.

Als je naar www.payinfo.nl gaat kan je zien welke en of er sms-diensten zijn aangemeld. Deze diensten kan je daar afmelden, maar je kan ook in My T-Mobile betaalde diensten via sms, zogeheten FTMSC diensten en lang en breed uitgelegd in dit topic, blokkeren. Als je wel van tijd tot tijd die diensten wenst te gebruiken (er zijn er velen) dan is dat weliswaar geen optie, maar dien je goed in de gaten te houden of er geen foutieve tussen zitten. (meldt af wat niet klopt en evt. blokkeer).

Heb je dus, zoals je hier aangeeft, ongevraagde sms-jes, dan kan je ook een onderzoek starten waarin de dienst een bevestiging moet overhandigen dat jij wel om die dienst hebt gevraagd. Kunnen ze dat niet, dan krijg jij de onterechte kosten terug.
Dit formulier kun je hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur

Hopelijk lukt het, vaak is het inderdaad door hun niet te bewijzen 😉