Beantwoord

Aangemeld voor sms dienst



Toon eerste reactie

83 reacties

Hoi Xjaimy90, welkom op het klantenforum.

Heb je de openingspost van dit topic al doorgenomen? Daarin staat uitgelegd hoe je jezelf weer afmeldt, de diensten blokkeert en hoe je je geld terug kunt vragen.
Ik heb het zelfde probleem. Eerste twee keer toen ik het ontvangen had dacht ik het is een spam. Maar zo net krijg ik weer. Dit vind ik raar ik he afgelopen tijd me nergens aangemeld. Kan iemand me helpen aub!!!

Je maakt gebruik van abonnement RedLightVideos, de kosten zijn € 4,50/week. Voor vragen ga naar https://is.gd/oqvBoA of bel met +31202622198. Info? www.payinfo.nl.

Je maakt gebruik van abonnement NewMusic, de kosten zijn € 4,50/week. Voor vragen ga naar http://bit.do/eskfr of bel met +31202622198. Info? www.payinfo.nl.


Je maakt gebruik van abonnement NewsSport, de kosten zijn € 4,50/week. Voor vragen ga naar http://bit.do/eske3 of bel met +31202622198. Info? www.payinfo.nl.


Gr
Ari
Hoi Ari, welkom op het klantenforum.

Neem de openingspost van dit topic even door. Daar staat alles uitgelegd.
Kaassausje schreef:

Hoi Xjaimy90, welkom op het klantenforum.

Heb je de openingspost van dit topic al doorgenomen? Daarin staat uitgelegd hoe je jezelf weer afmeldt, de diensten blokkeert en hoe je je geld terug kunt vragen.



Ja dat heb ik allemaal gedaan, alleen het formulier die je dan kan indienen heeft verdere geen een veld waarin je de klacht en gebeurtenis kunt beschrijven. Vervolgens duurt het ongeveer een maand todat je überhaupt iets te horen krijgt.
Hier word ik als klant totaal niet vrolijk van , dit is toch geen service.

Daarnaast heb ik zelf NOOIT iets aangeklikt, of perongeluk geopend en al helemaal nergens akkoord voor gegeven.
Dat dit kan gebeuren hoort niet.
Ik ben ook een slachtoffer hiervan. 4,50 euro is afgeschreven bovenop mijn reguliere abo kosten. Nu komt het.

Ik heb het formulier tot 2 toe ingevuld. 1e x omdat het hier wordt aangeraden. 2e x omdat iemand van de helpdesk aangaf dat ik het niet zou hebben gedaan.. Dat terwijl ik tijdens ons gesprek bevestigingsmail erbij had gepakt. Eerste gesprek was de callcentre medewerkster erg onbeschoft vond ik.

Maar goed. 2x ingevuld en ik ontving 3 weken later een afwijzing. Terug gebeld waarna de vriendelijke medewerker aangaf dat een supervisor terug zou bellen. Inmiddels zijn we een week verder.

Uit principe wil ik gewoon mijn geld terug. T-mobile moet toch kunnen aantonen dat ik me heb aangemeld voor Newmusic?

Ik ben zoekende naar tips wat ik verder kan doen. Bellen lijkt echt nutteloos. De medewerkers kunnen niks betekenen hierin!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Akara28,

De verzoeken tot onderzoek worden door een andere afdeling gedaan, die gespecialiseerd zijn in het nagaan hoe deze mobiele diensten zijn afgesloten. Wanneer zij besluiten dat de mobiele dienst niet onrechtmatig zijn afgesloten, dan kunnen zij het verzoek tot vergoeding afwijzen. Dit is bij jou ook het geval geweest en ik begrijp dat dit je verrast heeft. Wij doen hier echter geen andere uitspraak in dan onze collega's, omdat zij hierin de specialisten zijn en we vertrouwen op hun oordeel.

Als er is toegezegd dat er teruggebeld wordt, dan verwacht ik wel dat dit nog gebeurt. Ik zou echter niet direct rekenen op een ander oordeel, dan wat er al eerder is aangegeven. Heb je wel alle verdere stappen uitgevoerd om dit in de toekomst te voorkomen, zoals het blokkeren van de diensten?

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag van je!
In dat geval verzoek ik dat ze mij een bewijs sturen waarin is aangegeven dat ik consent heb gegeven. t-mobile moet dit kunnen aantonen bij bedragen boven 1,50 euro.
Zonet keek ik op mijn factureren en zie dat jullie eindelijk mijn verzoek tot crediteren van 4,50 euro onterechte kosten hebben gehonoreerd. Bedankt!

Ik raad iedereen aan die dit meemaakt om de volgende link te raadplegen:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/ongewenste-sms-diensten

Zo weet je wat jij welke stappen je kan ondernemen.

Reageer