Beantwoord

Aangemeld voor sms dienst



Toon eerste reactie

86 reacties

Hoi Xjaimy90, welkom op het klantenforum.

Heb je de openingspost van dit topic al doorgenomen? Daarin staat uitgelegd hoe je jezelf weer afmeldt, de diensten blokkeert en hoe je je geld terug kunt vragen.
Ik heb het zelfde probleem. Eerste twee keer toen ik het ontvangen had dacht ik het is een spam. Maar zo net krijg ik weer. Dit vind ik raar ik he afgelopen tijd me nergens aangemeld. Kan iemand me helpen aub!!!

Je maakt gebruik van abonnement RedLightVideos, de kosten zijn € 4,50/week. Voor vragen ga naar https://is.gd/oqvBoA of bel met +31202622198. Info? www.payinfo.nl.

Je maakt gebruik van abonnement NewMusic, de kosten zijn € 4,50/week. Voor vragen ga naar http://bit.do/eskfr of bel met +31202622198. Info? www.payinfo.nl.


Je maakt gebruik van abonnement NewsSport, de kosten zijn € 4,50/week. Voor vragen ga naar http://bit.do/eske3 of bel met +31202622198. Info? www.payinfo.nl.


Gr
Ari
Hoi Ari, welkom op het klantenforum.

Neem de openingspost van dit topic even door. Daar staat alles uitgelegd.
Hoi Xjaimy90, welkom op het klantenforum.

Heb je de openingspost van dit topic al doorgenomen? Daarin staat uitgelegd hoe je jezelf weer afmeldt, de diensten blokkeert en hoe je je geld terug kunt vragen.


Ja dat heb ik allemaal gedaan, alleen het formulier die je dan kan indienen heeft verdere geen een veld waarin je de klacht en gebeurtenis kunt beschrijven. Vervolgens duurt het ongeveer een maand todat je überhaupt iets te horen krijgt.
Hier word ik als klant totaal niet vrolijk van , dit is toch geen service.

Daarnaast heb ik zelf NOOIT iets aangeklikt, of perongeluk geopend en al helemaal nergens akkoord voor gegeven.
Dat dit kan gebeuren hoort niet.
Ik ben ook een slachtoffer hiervan. 4,50 euro is afgeschreven bovenop mijn reguliere abo kosten. Nu komt het.

Ik heb het formulier tot 2 toe ingevuld. 1e x omdat het hier wordt aangeraden. 2e x omdat iemand van de helpdesk aangaf dat ik het niet zou hebben gedaan.. Dat terwijl ik tijdens ons gesprek bevestigingsmail erbij had gepakt. Eerste gesprek was de callcentre medewerkster erg onbeschoft vond ik.

Maar goed. 2x ingevuld en ik ontving 3 weken later een afwijzing. Terug gebeld waarna de vriendelijke medewerker aangaf dat een supervisor terug zou bellen. Inmiddels zijn we een week verder.

Uit principe wil ik gewoon mijn geld terug. T-mobile moet toch kunnen aantonen dat ik me heb aangemeld voor Newmusic?

Ik ben zoekende naar tips wat ik verder kan doen. Bellen lijkt echt nutteloos. De medewerkers kunnen niks betekenen hierin!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Akara28,

De verzoeken tot onderzoek worden door een andere afdeling gedaan, die gespecialiseerd zijn in het nagaan hoe deze mobiele diensten zijn afgesloten. Wanneer zij besluiten dat de mobiele dienst niet onrechtmatig zijn afgesloten, dan kunnen zij het verzoek tot vergoeding afwijzen. Dit is bij jou ook het geval geweest en ik begrijp dat dit je verrast heeft. Wij doen hier echter geen andere uitspraak in dan onze collega's, omdat zij hierin de specialisten zijn en we vertrouwen op hun oordeel.

Als er is toegezegd dat er teruggebeld wordt, dan verwacht ik wel dat dit nog gebeurt. Ik zou echter niet direct rekenen op een ander oordeel, dan wat er al eerder is aangegeven. Heb je wel alle verdere stappen uitgevoerd om dit in de toekomst te voorkomen, zoals het blokkeren van de diensten?

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag van je!
In dat geval verzoek ik dat ze mij een bewijs sturen waarin is aangegeven dat ik consent heb gegeven. t-mobile moet dit kunnen aantonen bij bedragen boven 1,50 euro.
Zonet keek ik op mijn factureren en zie dat jullie eindelijk mijn verzoek tot crediteren van 4,50 euro onterechte kosten hebben gehonoreerd. Bedankt!

Ik raad iedereen aan die dit meemaakt om de volgende link te raadplegen:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/ongewenste-sms-diensten

Zo weet je wat jij welke stappen je kan ondernemen.
Reputatie 2
Ook ik heb nu voor het eerst last gehad van dit soort "automatische" aanmeldingen en ik weet niet hoe de normale procedure van het aanmelden ( dus bewust) gaat voor een sms dienst, maar heb wel een vermoeden hoe dat "per ongeluk" aanmelden gaat: via apps met reclame. Klik je in een reclame ipv op het extreem kleine dichtklik kruisje ( is die wel echt en geen nepperd??) die in de een of andere hoek verstopt zit, gaat er een aanmeld-procedure in werking.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat dit schijnbaar zonder actieve ferificatie- sms gaat met een of andere door de aanvrager in te tikken code ( ja, ik beschrijf hier de nu wel bekende AFmeld procedure die dus ingewikkelder is dan de AANmeld procedure.)

Ik heb net gisteren de "kingo root" app geinstalleerd, maar die nog niet gebruikt. Daar kan ook wat malware in verpakt zitten. Kijk dus eens of je onlangs een nieuwe app hebt geinstalleerd.

Pff. Een heel verhaal.
TLDR: heb ook last van spontane sms diensten gehad en verdenk een te makkelijk aanmeld-systeem zonder ferificatie procedure i.c.m dubieuze apps.

Hi,

A few weeks ago, T-mobile changed the way costs are displayed in the application I realised I have been paying 5 euros per week for two website for almost a year. As I see from this discussion I have not been the only one. As a result I have been taken 455 euros. I filed a complain to ask for my 455 euro back. Four days ago I received and and answer that T-mobile has investigated and decided that I have subscribed for the service. In the email is provided a screenshot of example subscription which is not with my name or personal details. As a result T-mobile decides to give me 120 euros back NOT the whole amount of 455 euros. Nevertheless this screenshot is not a proof that I have subscribed intentionally or by mistake to these services and until T-mobile can prove I still want my whole amount back. I contacted the phone klantenservice and the chat one but they all say they cannot do anything. the guy on the phone even said “Everybody here thinks you must be happy you got at least 120 euro back”.

I find this ridiculous customer service - I have been ripped off 455 euros and I have to be “happy” I am returned 120 back??? I have been a very good T-mobile client and I would like to give the company a chance to correct the mistake before they lose me and my family as customers forever. Can someone give me a further advice what else I can do. The email they sent to me does not have options to reply back. I am really trying to resolve this but I am afraid I will have to involve a lawyers in the end. 

Cheers,

N

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ndg.georgiev,

Understandable that a subscription with a pricy fee can be quite a negative surprise. I can also understand that you were hoping to get a full refund, but if our department who specialized in these comlaints have come to conclusion that only a partial refund is in order, then there is nothing we can do about it. We fully trust our colleagues in their findings and offered solution for the matter. 

On your My T-Mobile you can always check your invoices and the costs that have been charged that month. For now this is a little too late, but I just wanted to give you that bit of advice, so you can keep an eye on your monthly charges.

If you have any additional questions, feel free to ask. 

Reageer