Beantwoord

Aanmelden lukt niet

• 15 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Ik ben sinds 2 maanden klant bij jullie en wil me aanmelden voor de tmobile extra maar ik krijg steeds een melding met verschillende redenen waarom het aanmelden niet zou lukken.
Echter al de opties die aangegeven worden zijn niet van toepassing op mij.
Hieronder de melding die ik krijg;
Je kunt je op dit moment niet aanmelden. Dit kan zijn om de volgende redenen:
Als prepaid klant kun je je aanmelden voor PrePaid Surprise.
Als zakelijke klant kun je je helaas niet aanmelden voor T-Mobile Extra.
Je hebt (nog) geen actief T-Mobile abonnement. Als je abonnement net is ingegaan kun je na enkele dagen een TMobile Extra account aanmaken.
Je hebt een betalingsachterstand
Wie kan me hiermee helpen zodat ik me wel aan kan melden?
icon

Beste antwoord door Hajar 17 oktober 2017, 11:33

Hi Sietske,

Ik heb je aangemeld voor T-Mobile Extra. Het duurt 24 uur voordat je aanmelding is verwerkt. Ik wens je veel spaarplezier! 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sietske,

Ik heb je aangemeld voor T-Mobile Extra. Het duurt 24 uur voordat je aanmelding is verwerkt. Ik wens je veel spaarplezier! 😉
Ik heb helaas hetzelfde probleem..
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Robingomes11,

Goed dat je er melding van maakt!

Ik heb het ook even geprobeerd voor je en ik zie inderdaad dezelfde foutmelding. Ik heb dit daarom meteen doorgegeven aan onze IT-afdeling! Zij gaan dit onderzoeken en dan is het probleem waarschijnlijk binnen no-time verholpen. 🙂
Dankje! Ik wacht rustig af! Heb eigenlijk wel nog een probleempje.. Heb bij jullie die vriendenkorting aangevraagd 2 weken geleden. Maar nog steeds geen goedkeurende mail gehad. Ik had een verband gelegd tussen deze vriendenkorting en het probleem hierboven. Daar bedoel ik mee, dat zodra mijn account zodanig is 'geactiveerd' dat ik me kan aanmelden voor T-mobile extra, dat ik op dat moment ook een reactie krijg voor de vriendenkorting. Klopt dit?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Robingomes11,

Dat zou kunnen, maar ik denk zelf dat dit los van elkaar staat. Ik zie namelijk wel een aanvraag voor Vriendenkorting in het systeem, maar nog geen verdere opvolging ervan. Ook hiervan heb ik daarom een melding gemaakt, zodat dit opgepakt kan worden.

Ik ga er vanuit dat deze meldingen beiden (begin) volgende week worden opgepakt. Ik hou het ook voor je in de gaten!

Reageer