Aanvraag simadapter (deel 1)

Reputatie 6
Wanneer je een gratis simadapter wilt ontvangen, dan kun je dat via dit topic aanvragen. Houd er rekening mee dat er per contract eenmalig een gratis simadapter kan worden aangevraagd.

This topic has been closed for comments

252 reacties

Beste moderators, zou ik ook een microsim adapter mogen ontvangen?
Bij voorbaat dank.
Reputatie 5
@Manon456
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Je zal binnen enkele dagen de simadapter per post ontvangen.
Graag zou ik ook een simadapter willen aanvragen...

(handig voor in een oude GSM op vakantie!)
Reputatie 6
@iRob

De simadapter is opgestuurd. Fijne vakantie alvast! 🙂
Reputatie 3
Goedemiddag,

Ik heb een iPhone4 met bijbehorend abonnement. Nu zit daar natuurlijk zo'n kleine sim kaart in.
Graag zou ik ook een normaal formaat simkaart bestellen. Dit mocht mijn iPhone kapot gaan, ik de normaal formaat simkaart in mijn oude toestel kan stoppen en gewoon kan bellen en gebeld kan worden.

Hoe kan ik zo'n simkaart bestellen en wat zijn de kosten hiervoor?
Ik zag wel iets staan bij my t-mobile, maar wist niet of ik de simkaart of dualsim moest bestellen......

Alvast bedankt voor de info.
Groetjes, Sandra

Reputatie 6
@san2204
Ik heb je een simadapter toegestuurd. Je kunt, indien nodig, de microsimkaart in de adapter schuiven zodat deze weer het 'normale' formaat krijgt. De simadapter ontvang je binnen enkele dagen en is kosteloos.
Reputatie 3
@Raymond
THANKS! Ik wist helemaal niet dat die bestonden. Weer wat geleerd.
Ik zie de simadapter wel verschijnen.
Groetjes, Sandra

Helaas bij ons thuis ook een iPhone 4 scherm gesneuveld en deze moet gerepareerd worden.. :-(
Kunnen jullie mij aub ook een micro sim adapter sturen zodat ik iemand blij kan maken met mijn ouwe trouwe 3G

Vast bedankt!!!
Reputatie 6
@ErikBo

Uiteraard! 🙂 De adapter is onderweg en ontvang je binnen enkele dagen.
Beste moderators,
Ik zou graag ook een sim adapter willen ontvangen zodat ik mijn oude iphone 3G op vakantie kan gebruiken.
Alvast bedankt!
Reputatie 6
@FarkoiPhone

De simadapter ontvang je binnen enkele dagen. Fijne vakantie! 🙂
Reputatie 5
Is het mogelijk dat ik ook een adapter mag ontvangen? Mijn Iphone is besteld. Alleen moet ik nog de juiste simkaart regelen voor de Iphone. Wat moet ik nu doen, en wat zijn de kosten? Ik gebruik nu nog een bijna in volledige staat van ontbinding zijnde Samsung I9000. Hoewel deze telefoon bijna uitelkaar valt, bewaar ik 'm als reserve. Vandaar mijn adaptervraag.
Reputatie 6
@erikcreugers

Ik heb de adapter naar je verzonden, je zult hem over enkele dagen per post thuis ontvangen.
Voor mij ook graag een adapter

Reputatie 7
@Firestorm
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik heb een sim adapter verstuurd. Je ontvangt deze binnen enkele dagen.
Reputatie 2
Ik ontvang er ook graag 1 !
Reputatie 5
@jantjuh
Binnen enkele dagen zal je de sim adapter per post ontvangen.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi T-Mobile, graag ontvang ik ook een micro sim adapter.

Alvast bedankt!
Ik zou graag ook een sim adapter willen ontvangen

Hallo,

Ook ik zou graag een sim adapter ontvangen.

Alvast heel erg bedankt groetjes Mar
Hallo, ik heb een Iphone 4 en vanaf 7 september gaat mijn verlenging van mijn contract in met de Blackberry 9900, nu zit er in de Iphone 4 een micro-sim, heb ik nu voor de Blackberry 9900 een simadapter nodig om mijn micro-sim in te plaatsen? Als dit klopt dan ontvang ik ook graag de simadapter.

mvgr, Denis
Reputatie 7
@mjanssen58 & @Denis1967

Welkom op het T-Mobile Forum.

Ik heb de adapters voor jullie aangevraagd, deze zullen binnen enkele werkdagen per post toegezonden worden.
Hartelijk dank voor de goede en snelle service.

mvgr, Denis
Reputatie 6
Badge +8
Hoi en welkom HenkTM, ik had er ook 1 gevraagd, vertrouw mijn I-Phone niet helemaal en wil niet zonder telefoon zitten omdat de microsim nergens in past.
Alvast bedankt
Reputatie 5
@centaur

Ik heb meteen een simadapter voor je aangevraagd. Er komt er zo spoedig mogelijk ééntje jouw kant op! 🙂