Beantwoord

Aanvraag voor Black friday deal afgewezen

• 11 maart 2021
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Goedeavond, ik heb net telefonisch contact gehad met een medewerker over een tmobile shop waar ik een klacht over had. Hierna had ik nog een vraag over de koptelefoon van de blackfridaydeals die is afgewezen. De medewerker zei dat ik hier over contact op moest nemen met samsung dit heb ik gedaan maar konden niks vinden. Aangezien de aanbieding van tmobile kwam. Op 27 -11-20 had ik hem aangevraagd om 29-11-20 afgewezen door jullie. Echter is deze mail in mijn ongewenste mail terecht gekomen en ik dus niet optijd het weer op nieuw heb kunnen insturen. Bij registratie vroegen jullie om imeinummer daar heb ik een foto van gemaakt en bijgevoegd bij de aanvraag. Ik heb aan de voorwaarden voldaan waar jullie om vroegen. Nu heb ik dus 2 negatieve ervaringen met tmobile in slechts 4 maanden. Hoop dat jullie mij alsnog de koptelefoon leveren

icon

Beste antwoord door David 15 maart 2021, 14:57

Hoi @tirolercharley,

Erg spijtig om te lezen dat je aanvraag voor de actie van Black Friday is afgewezen. Het is erg jammer om te lezen dat je de afwijzing niet op tijd hebt gelezen, maar deze actie is al een geruime tijd geleden afgelopen en ik kan geen nieuwe koptelefoon voor je verzorgen. De actieperiode hiervoor liep tot en met 30 november en de aanmelding om mee te doen aan de actie had uiterlijk 13 december binnen moeten zijn. Ik had graag beter nieuws gehad, sorry!

Mochten we je echter nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @tirolercharley,

Erg spijtig om te lezen dat je aanvraag voor de actie van Black Friday is afgewezen. Het is erg jammer om te lezen dat je de afwijzing niet op tijd hebt gelezen, maar deze actie is al een geruime tijd geleden afgelopen en ik kan geen nieuwe koptelefoon voor je verzorgen. De actieperiode hiervoor liep tot en met 30 november en de aanmelding om mee te doen aan de actie had uiterlijk 13 december binnen moeten zijn. Ik had graag beter nieuws gehad, sorry!

Mochten we je echter nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reputatie 6
Badge +12

Op 27 -11-20 had ik hem aangevraagd om 29-11-20 afgewezen door jullie. Echter is deze mail in mijn ongewenste mail terecht gekomen en ik dus niet optijd het weer op nieuw heb kunnen insturen. Bij registratie vroegen jullie om imeinummer daar heb ik een foto van gemaakt en bijgevoegd bij de aanvraag. Ik heb aan de voorwaarden voldaan waar jullie om vroegen. Nu heb ik dus 2 negatieve ervaringen met tmobile in slechts 4 maanden. Hoop dat jullie mij alsnog de koptelefoon leveren

Je hebt het in deze bijdrage een paar keer over “JULLIE". Maar de aanvraag van de koptelefoon moest je doen direct bij de fabrikant, Samsung. Die heeft het afgewezen vanwege het ontbreken van gegevens. De mail van Samsung heb jij te laat gelezen en je hebt blijkbaar te laat je aanvraag bij Samsung ingediend en daarom buiten de boot gevallen. Daar kan T-Mobile helaas niets aan doen.

Het gebruikelijke van het kastje naar de muur verhaal. Ik weer genoeg . Als mijn abonnement ten einde loopt dan zal ik zeker niet blijven en stap ik over. Ook zal ik het voorval nog voorleggen bij het tv programma radar.

Op 27 -11-20 had ik hem aangevraagd om 29-11-20 afgewezen door jullie. Echter is deze mail in mijn ongewenste mail terecht gekomen en ik dus niet optijd het weer op nieuw heb kunnen insturen. Bij registratie vroegen jullie om imeinummer daar heb ik een foto van gemaakt en bijgevoegd bij de aanvraag. Ik heb aan de voorwaarden voldaan waar jullie om vroegen. Nu heb ik dus 2 negatieve ervaringen met tmobile in slechts 4 maanden. Hoop dat jullie mij alsnog de koptelefoon leveren

Je hebt het in deze bijdrage een paar keer over “JULLIE". Maar de aanvraag van de koptelefoon moest je doen direct bij de fabrikant, Samsung. Die heeft het afgewezen vanwege het ontbreken van gegevens. De mail van Samsung heb jij te laat gelezen en je hebt blijkbaar te laat je aanvraag bij Samsung ingediend en daarom buiten de boot gevallen. Daar kan T-Mobile helaas niets aan doen.

Ik was niet te laat als ik het op 27 november aan heb gevraagd. 

En de afwijsmail kwam toch echt van 't mobile en niet van Samsung.

Reageer