Aanvragen diverse blokkades (bijv. 090x-servicenummers, buitenland, etc.)

Reputatie 6
[Update 21 november 2018]

De informatie uit dit topic was verouderd en dus niet meer relevant. Je kunt de meest actuele informatie in het topic 'Inschakelen en uitzetten van blokkades via My T-Mobile' vinden. Als je nog vragen hebt, dan kun je die ook direct daar stellen!

Om de Community overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.

This topic has been closed for comments

402 reacties

Graag 0906 blokkade instellen en huidige sms dienst blokkeren per direct
Ik heb een Samsung Galaxy Young prepaid en wil graag alleen mobiel internet kunnen gebruiken via wifi. Kan dit via T-Mobile geblokkeerd worden? Ik vind het niet voldoende om de optie Mobiele gegevens uit te zetten, omdat je die vrij makkelijk (ook per ongeluk) weer aanzet.
Beste T-Mobile

Zouden jullie mijn internet ook kunnen blokkeren, als ik met wifi op internet zit, dan ben ik iedere keer mijn beltegoed kwijt, en dat is de bedoeling niet. ik heb een Samsung galaxy ace 2

Bijvoorbaat dank

Jouke
Reputatie 6
@Sjonnie46

Welkom op het Forum! :)

Blokkade is bij deze toegevoegd. Weet je zo voldoende?
Reputatie 4
@ Yente

Welkom bij de T-Mobile Community!

Ik heb bij deze een blokkade geactiveerd voor mobiel internet. Het is vanaf nu dus alleen mogelijk om via WiFi te internetten! 😉
beste T-Mobile,
hoe stel ik een blokkade in op 09xx-nummers ?
groeten!
Reputatie 4
@ Stormvogel25

Welkom op het T-Mobile Forum!

De blokkade voor mobiel internet is zojuist geactiveerd! Je kan voortaan dus geen verbinding meer maken met het mobiele datanetwerk. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
Reputatie 6
Hoi PTR1986,
dat kunnen wij voor je doen. Ga je akkoord met de kosten die hiervoor in rekening gebracht worden?

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/stormvogel25-214527/"

Welkom op het T-Mobile Forum!

De blokkade voor mobiel internet is zojuist geactiveerd! Je kan voortaan dus geen verbinding meer maken met het mobiele datanetwerk. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!

Hartelijk bedankt daar voor
Jouke
Aub blokkade voor 0909 en 0906 nummers

Bij voorbaat dank!
Reputatie 4
@ Gkw

Ik heb de blokkade bij deze geactiveerd. De kosten voor deze blokkade zullen zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Wanneer je in de toekomst nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 😉
graag een blokkade voor 0906 en 0909 nummers

alvast bedankt
Raymond schreef:

Hoi https://"https://forum.t-mobile.nl/members/ptr1986-284952/",
dat kunnen wij voor je doen. Ga je akkoord met de kosten die hiervoor in rekening gebracht worden?

wat zijn de kosten en wat moet ik verder doen?
Reputatie 4
PRT1986,

De kosten kan je terug vinden in de prijslijst van jouw abonnement, onder T-Mobile Diensten.
Graag 0906 blokkade instellen en huidige sms dienst blokkeren per direct
mvg
hoi,
Heb kosten bekeken en ga akkoord.
Graag blokkeren 0900-nummers.
Wat moet ik nu nog doen?
groet

Nimorea schreef:

PRT1986,

De kosten kan je terug vinden in de prijslijst van jouw abonnement, onder T-Mobile Diensten.

Goedemiddag,

vanaf 08-09-2013 gaat mijn huidige abbo over in een simonly, is er een mogelijkheid om mobiel internet vanaf vandaag of morgen definitief uit te zetten zodat ik alleen nog maar via wifi kan internetten. op de telefoon kan je wel iets uitzetten maar toch vertrouw ik het niet zo, ik weet dat er een mogelijkheid bestaat om iets bij de provider te doen. Zou 1 van de moderators hierin iets voor mij kunnen betekenen?

Mijn dank ik grot en alvast voor iedereen een fijn weekend.

Evelien van Etten
Reputatie 6
@michaelg07 en PTR1986, welkom op het T-Mobile Forum!
Ik heb de blokkades voor jullie geactiveerd.
Reputatie 6
@Nievet,
ik heb de blokkade voor je geactiveerd. Wil je je toestel een keer uit- en aanzetten?
Hoi,

Graag voor mij het onderstaande blokkeren:

Blokkade voor erotiek- en amusementnummers (0906, 0909)

Alvast bedankt
Hallo,

ik wou graag mijn 0909 blokkade laten verwijderen, maar weet niet hoe dat online gaat.
Kan iemand mij helpen die dat voor mij zou willen doen. Ik wil 0909 weer kunnen gebruiken

mvg
Ashmie
Hallo,

Zou er bij mij een blokkadde op 0906 nummers geactiveerd kunnen worden? Dit geldt dan ook voor 0909 nummers, maar niet voor 0900 nummers toch?

Graag per direct, ik ga akkoord met de kosten van €20,34 die hier aan verbonden zijn.

Met vriendelijke groet,

Nick
Reputatie 6
@Skulder

Welkom hier op het Forum!

Ik zie dat je de blokkade via de klantenservice hebt laten activeren. Heb je hierna wel het toestel even uit- en weer aangezet?
Reputatie 6
@Ashmie

Ik heb de blokkade voor je verwijderd 🙂 Wil je het toestel even uit- en weer aanzetten? Hierna kun je weer gebruik maken van deze nummers!
Reputatie 6
@NickTi

Welkom hier op het Forum van T-Mobile!

Ik heb voor je de blokkade geactiveerd. Wanneer je het toestel uit- en weer aanzet is deze blokkade actief 🙂