Beantwoord

Abonnement

ik wil graag de mobile telefoons van ons gezin vanuit 1 groepsabonnement beheren kan dit?
icon

Beste antwoord door Ysammar 14 mei 2012, 16:43

@Gerrit Hilhorst

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Het is helaas niet mogelijk om meerdere telefoonnummers te beheren onder één My T-Mobile account, al is dit wel een goed idee.;) Een My T-Mobile account kan maar aan één enkele telefoonnummer worden gekoppeld.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Gerrit Hilhorst

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Het is helaas niet mogelijk om meerdere telefoonnummers te beheren onder één My T-Mobile account, al is dit wel een goed idee.;) Een My T-Mobile account kan maar aan één enkele telefoonnummer worden gekoppeld.
We zijn nu 6 jaar verder en de technieken zijn verder uitgewerkt. Voor bedrijven zijn er toch ook al verzamelcontracten met meerdere nummers. Waarom dan niet voor de particulieren.
Ik wil ook graag alle nummers in 1 familie-contract verzamelen, samen belminuten delen, samen databundel delen. De een belt of internet meer dan de ander. dan kunnen we dat toch samen delen.
Reputatie 7
Badge +18
Beste Gerrit,

Bij T-Mobile is dat niet mogelijk. Je krijgt wel korting met meerdere abonnementen onder 1 dak.

Groet, Folkert
Reputatie 4
Badge +1
Ik kan wel de wens begrijpen van Gerrit om bijvoorbeeld vanuit één centrale pagina, direct bepaalde informatie kan zien over abonnementen, zoals bijvoorbeeld de verbruikstatus. Het probleem waar je snel tegenaan gaat lopen is, buiten technologische middelen om, dat het lastig kan zijn om dit realiseren met oog op privacy en veiligheid. Maar het is een interessant idee.

Reageer