Vraag

abonnement aanvullen met internet + iphone

• 19 januari 2011
  • 2 reacties
  • 351 Bekeken

Reputatie 2
hallo
ik heb nu een flex abonnement. Dit loopt pas 2 juli as. af.
Ik wil echter nog deze maand een iphone aanschaffen. Hetzij los hetzij bij een abonnement. Mijn vraag:
- is het mogelijk als ik zelf een iphone aanschaf om mijn abonnement uit te breiden met internet? of te verhogen? Ik heb nu een flex 15 abonnement waarvoor ik 7,50 per maand betaal. Zo ja, loopt het dan wel nog steeds per 2 juli af of loopt het dan langer door? wat zijn de mogelijkheden?
- is het mogelijk nu al mijn abonnement te verlengen met tegen bijbetaling (hoeveel?) een iphone 4 16gb?

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2
@moontje29
Het contracttermijn van je Flex 15 loopt af op 03 juli 2011. 3 maanden van te voren kun je via de T-Mobile shop of onze sales afdeling een contractvernieuwing bespreken. Je kunt er ook voor kiezen om je flex 15 gewoon te blijven gebruiken. Je doet dan niets. Houdt er wel rekening mee dat eventuele kortingen vervallen.

Ik adviseer je om vanaf 3 april 2011 te bellen met de T-Mobile klantenservice en een contractvernieuwing met een iPhone te bespreken. Er wordt dan wel een nieuw tariefplan aangeboden. Informatie daarover vindt je terug op de T-Mobile website.
Reputatie 2
@moontje29
Heb je een flex abbo. van