Beantwoord

Abonnement overdragen aan werkgever

• 3 januari 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Goedemiddag,

Graag zou ik mijn abbonement over willen laten kopen door mijn bedrijf? ik krijg namelijk een telefoon van de zaak, maar wil wel mijn eigen nummer behouden. Is dit mogelijk?

Diana
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2017, 16:40

Hoi Diana,

Altijd fijn, een telefoon van de zaak! :)

Je kunt jouw particuliere abonnement over laten nemen door jouw werkgever. Het is dan wel zo dat jouw toestelbetaling niet overgedragen kan worden, maar het nummer in ieder geval wel. Je vindt alle voorwaarden op deze pagina. Hier staat ook precies in wat er nodig is om nummerbehoud aan te vragen en hoe je dit het snelste kunt regelen.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn of als je ergens nog meer uitleg over zou willen, laat het dan even weten! We zitten er klaar voor. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Diana,

Altijd fijn, een telefoon van de zaak! :)

Je kunt jouw particuliere abonnement over laten nemen door jouw werkgever. Het is dan wel zo dat jouw toestelbetaling niet overgedragen kan worden, maar het nummer in ieder geval wel. Je vindt alle voorwaarden op deze pagina. Hier staat ook precies in wat er nodig is om nummerbehoud aan te vragen en hoe je dit het snelste kunt regelen.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn of als je ergens nog meer uitleg over zou willen, laat het dan even weten! We zitten er klaar voor. 🙂

Reageer