Vraag

abonoment overdragen

• 30 juli 2011
  • 4 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-mobile,

Een hele tijd geleden jullie klantenservice gebeld om mijn huidige abonoment op mijn eigen naam te gaan zetten. Toen kreeg ik te horen dat ik naar de winkel moest gaan waar ik mijn abonoment had afgesloten. Gister dus naar een The phone house filiaal gegaan, De medewerker daar gaf aan dat hun de rechten hiervoor niet hebben en ik dus naar een tmobile winkel moet. Als 2e optie gaf deze medewerker aan dat ik de klantenservice eventueel opnieuw kan bellen.
Omdat ik het antwoord daarop al ken wil ik graag weten wat het beste is.
Een tmobile winkel zit hier alleen in de grote stad een heel stuk verder op en je betaalt je eigen scheel aan parkeer geld.

4 reacties

Reputatie 2
Enige reactie vanuit t-mobile zou fijn zijn.
Reputatie 5
@Airblazer
Vragen, klachten en opmerkingen die geplaatst worden op het T-Mobile Forum proberen we binnen 24 tot 48 uur van een reactie te voorzien.

Mijn excuses als je is verteld dat je naar de winkel moet gaan waar dit abonnement is afgesloten. De dealer kan je hier niet bij helpen.
Je dient samen met de huidige contractant het formulier contractovername in te vullen en op te sturen. Zorg voor duidelijke kopieen van bankpas en paspoort voor een snellere verwerking. Meer informatie lees je op de pagina Contractovername. Op deze pagina vind je ook het formulier.
Reputatie 2
15 euro voor een overname vind ik een beetje vreemd aangezien het voor bedrijven kosteloos is .
Daarbij komt dat het in dit geval van vader op zoon gaat en de facturen al maanden via mijn rekening geincaseerd worden.
Maar waarschijnlijk ga ik hier niet onderuit komen vermoed ik ?
Reputatie 6
Badge +9
Heb meer dan 10 jaar geleden overname gedaan en toen waren die kosten er al evenredig.
Er moet ook wel 1 en ander aangepast worden.

Reageer