Beantwoord

account verificatie google play

• 7 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 558 Bekeken

Ik heb nu een aantal keer geprobeerd een aankoop te doen in google play doormiddel van betaling op de T-Mobile factuur. Ik krijg alleen iedere keer weer een melding tijdens het versturen van de verificatie SMS dat deze niet verzonden kan worden. Ik heb al gekeken bij blokkades maar die staan goed ingesteld. Ook heb ik alle tips al geprobeerd die in andere topics benoemd zijn. Hoe moet ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Sam- 10 oktober 2016, 11:35

Hoi Jesse en Johan,

Ik wil jullie allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat jullie hier last van hebben, goed dat jullie dit aankaarten bij ons. We gaan natuurlijk graag voor jullie op zoek naar een oplossing.

Als jullie de instructies op deze pagina hebben gevolgd en nog steeds geen aankoop kunnen doen in de Google Play store via de factuur, dan wil ik jullie vragen om mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens:

• IMEI-nummer van het toestel
• Google-account van de klant (username)
• 06-nummer van de klant
• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.

Ik wacht jullie reacties af! Als jullie in de tussentijd andere vragen hebben dan horen we het graag van jullie. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Heeyy ik heb het zelfde probleem,
Ik kan ook niks meer via mij factuur betalen terwijl dit wel altijd kon.
Heb ook geen blokkade en/of het limiet bereikt.
De melding voor sms verzenden voor verifiëren word ook niet verstuurd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jesse en Johan,

Ik wil jullie allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat jullie hier last van hebben, goed dat jullie dit aankaarten bij ons. We gaan natuurlijk graag voor jullie op zoek naar een oplossing.

Als jullie de instructies op deze pagina hebben gevolgd en nog steeds geen aankoop kunnen doen in de Google Play store via de factuur, dan wil ik jullie vragen om mij een privébericht te sturen met daarin de volgende gegevens:

• IMEI-nummer van het toestel
• Google-account van de klant (username)
• 06-nummer van de klant
• Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
• Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.

Ik wacht jullie reacties af! Als jullie in de tussentijd andere vragen hebben dan horen we het graag van jullie. 🙂

Reageer