Actie om Flex abonnement terug in het particuliere aanbod

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

234 reacties

Reputatie 2
@hanneke50

Niets doen, dan loopt jouw abbo gewoon door.
Als je het beltegoed meeneemt naar relax maken ze dat op tegen een buiten de bundel tarief.
Dat is ca.100% duurder dan zou moeten.
Je kunt dan beter je beltegoed verkopen, ff googelen en je weet hoe.
Dan houdt je, cash, ca.70% van het opgespaarde beltegoed over.
Reputatie 5
@foosa08
Zoals je zelf al omschrijft zal de Flex 'uitsterven' en kan je niet meer verlengen of een nieuw abonnement nemen met deze bundel.
Heb je de Flex bundel dan blijf je de bundel houden totdat je een verlenging gaat doen want dan stap je over naar de nieuwe Relax.
Reputatie 5
@foosa08
Zoals je zelf al omschrijft zal de Flex uitsterven en kan je niet meer verlengen of een nieuw abonnement nemen met deze bundel.
Heb je de Flex bundel dan blijf je de bundel houden totdat je een verlenging gaat doen want dan stap je over naar de nieuwe Relax

Oke, dus als je niets doet, blijft het gewoon doorlopen, bij wijze van spreken tot je dood.
Dat is denk ik voor de huidige flexgebruikers goed nieuws, misschien moet t-mobile dit dan officieel naar buiten brengen dat er na een tijd geen dwang komt om b.v. naar relax te gaan.
Reputatie 2
FLEX moet blijven. Wil een nieuwe telefoon, maar zal die los moet aanschaffen. 14jr klant en nog geen eens een leuke aanbieding :((
Verlengen doe ik niet, want RELAX gaat je GELD kosten........jammer, maar Tmobile luistert slecht naar zijn klanten en daarbij de wensen.
flex weg en als je wilt verlengen betaal je de volle mep voor een nieuw toestel en misschien wel meer!!! Arrogante reacties aan de telefoon en via de mail. voor mij een reden om na 10 jaar tevreden klant geweest te zijn nu op te gaan zeggen!!?? Verlengen? kijk eerst goed hoe t-mobile de tarieven omhoog gooit voor trouwe flexabonnees, it's all about the money bij t-mobile. Wel grappig die slogan op het zakelijke vlak dat ze net iets verder gaan, nou mooi niet voor particulieren die al jaren abonnee zijn. wees slim en laat flex nog terugkomen
Reputatie 2
Heb na 10 jaar tevreden zijn, overwogen over te stappen, tot 1 dag voor abbo. afliep, kreeg ik te horen, "niets doen" betekent flex abbo. gewoon door loopt. Fijn T-Mobile, waarom staat deze info niet in [My T-Mobile]?

Flex voor zaakelijke gaat gewoon door, dus aub ook voor particulieren mogelijke maken.

Let op: niets doen, betekent ook de maand abbo. bedrag (Flex 15, 20, 25, 45, etc.) kan niet aangepast worden. Dit is "gedwongen" verlengen! Geld (niet de particulier klant) is koning by T-Mo.

Zal ook "de brief" tekenen, als er een rond gestuurd wordt.
Akil
Reputatie 2
Uiteraard ben ook ik voorstander v
Reputatie 2
Ook wij zijn voorstander van Flex! Een iets duurder abonnement dan je met Relax zou nemen, beltegoed opsparen en dan vanuit het buitenland gebruiken tijdens de vakanties om naar huis te bellen. Super was dat. Nu met Relax wel alles uit een bundel tegenwoordig, BEHALVE buitenland. Missertje van T-mobile vinden wij. Flex was voor ons de reden T-mobile abonnee te worden.
Reputatie 7
@foosa08
Zoals je zelf al omschrijft zal de Flex uitsterven en kan je niet meer verlengen of een nieuw abonnement nemen met deze bundel.
Heb je de Flex bundel dan blijf je de bundel houden totdat je een verlenging gaat doen want dan stap je over naar de nieuwe Relax

Oke, dus als je niets doet, blijft het gewoon doorlopen, bij wijze van spreken tot je dood.
Dat is denk ik voor de huidige flexgebruikers goed nieuws, misschien moet t-mobile dit dan officieel naar buiten brengen dat er na een tijd geen dwang komt om b.v. naar relax te gaan.

Dat is denk ik alleen voor de Flex gebruikers met een sim only goed nieuws. Eind deze maand gaat mijn Flex 30 in voor
Reputatie 5
Dit ligt eraan ezz, als je op vakantie in het buitenland veel belt, of b.v. 0900 belt etc.
Als je alleen maar belt en sms't in nederland naar nederlandse nummers is flex vrij duur.
Persoonlijk vindt ik het erg fijn dat je je telefoon kunt gebuiken zonder dat je meteen overige kosten krijgt als je in het buitenland bent e.d.
En wat denk je als je aan de grens woont?
Reputatie 7
@foosa08
Het is natuurlijk heel persoonlijk en hangt af van je omstandigheden. Voor mij en andere flex gebruikers die ik ken wordt het echter duurder. Die ene keer per jaar extra kosten uit het buitenland of een enkel 0900 telefoontje weegt dan niet op tegen het dure flex abo dat je maandelijks betaalt, zonder, zoals ik al aangaf, ooit nog een nieuwe telefoon erbij te krijgen. Die moet je dan ook nog zelf bekostigen.
Kan me voorstellen dat het voor mensen die regelmatig in het buitenland verblijven of aan de grens wonen een voordelige optie blijft.
Reputatie 4
@ezz, voor flex sim only is het idd voordeliger. Ik heb mijn flex 45 sim only na einde omgezet naar flex 15 sim only. 15 euro voor 7,50. Laat dit zo lekker staan. Voordelig all inclusive abo. Opsparen en gebruik ik alleen voor 0900 nummers en het gaat mee als ik op vakantie ga :)
Jij kan na einde contract naar flex 15 voor 15 euro. Snap wat je bedoel.
Ik vind het ook jammer dat de flex weg is. Dat was ook de reden dat ik 5 jr geleden bij t-mobile ben gekomen.
Reputatie 2
jaaa flex terug
ik heb ook nog steeds (door verlenging)een flex abbonement, veel beter dan relax.
alles uit dezelfde bundel
Reputatie 7
@koffiemok

Die optie is er nog wel, na afloop abo omzetten naar lager tariefplan? Dat is dan idd een optie voor mij.
Had gewoon voor dat flex eruit ging nog een flex sim only abo moeten afsluiten, stom dat ik dat niet gedaan heb. 😞
Reputatie 5
Je kan inderdaad nog naar een lager tarief, maar als je geen s.o. hebt, kun je geen flex s.o. meer krijgen.
Dat zul je wel zien, als je na je contracts-datum bent.
Reputatie 4
Dat klopt. je kan alleen met een verlenging overstappen naar een sim only abonnement (dit geldt voor elk abonnement)
Daarom snap ik wat ezz bedoel... ze kan dan naar de flex 15. 15 euro voor 15 euro.. Zit verder niets aan voordeel vast, geen telefoon.. alleen dat ze elke maand goedkoper uit is.
Ik heb een flex 15 sim only en betaal maar 7,50
Dus de sim only mensen zijn voordeliger.
Reputatie 2
Ik ben het er helemaal mee eens dat Flex moet blijven/terugkomen, maar wel in zijn oude vorm. Gewoon weer volgens de regels waarvoor ik ooit bij (eigenlijk Ben nog) t-mobile ben gekomen. Dus gewoon alles uit 1 bundel, en als je buiten je bundel komt dat je automatisch in een goedkoper tariefplan uitkomt. Idealer kon niet. Oja en gratis klantenservice bellen vind ik ook wel heel belangrijk. Dat is er tegenwoordig ook niet meer bij met de nieuwe abonnementen.

Voor mij geldt eigenlijk geen flex geen klant, dan kan ik bij een ander ook een 'normaal' tariefplan nemen.
Reputatie 4
T-Mobile kijkt gewoon heel goed naar de andere providers en past daar de tariefplannen op aan. Zodoende wordt het verschil tussen de providers wel steeds kleiner en zal kwaliteit van het netwerk (dekking, mobiel internet) steeds belangrijker worden in deze keuze.
Voordeel T-Mobile is onbeperkt internet, maar 3G dekking loopt sterk achter bij de andere providers. Voorheen bleef ik dan vooral om de mooie tariefvormen (Flex), heb nu een zakelijk Flex-abo. Maar met mijn prive abo ben ik al bij T-Mobile weg, daar zie ik geen voordelen meer. Daar heb ik dan maar voor een goed netwerk gekozen ;-)
Gelukkig maar, zakelijk ben ik vaak niet bereikbaar... Maar dit is weer een heel andere topic.
Reputatie 2
@ sportarmband

Welke provider en welk abo heb je gekozen dan?
Reputatie 2
Ik sluit me bij de vorige mensen aan: ik wil ook graag dat Flex terugkomt!
Reputatie 2
Ik ben bang dat T Mobile dat niet wil, je kan dat hier blijven vragen tot je een ons weegt.
Wat ons wel iets zinnigs kan opleveren, is elkaar op de hoogte houden van goede aanbiedingen van andere providers.
Reputatie 2
Ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid het Flex abonnement, abonnement heb ik particulier en gebruik het ook zakelijk. Vreemd dat je nu alleen nog maar zakelijk een Flex abonnement af mag sluiten. Flex moet heel snel weer toegankelijk worden voor particulieren. Wat T-Mobile nu doet is gewoon klantje pesten. Gewoon weg een gestoorde marketing geest die denkt klanten van T-Mobile een plezier te doen met Relax. Relax is bij andere aanbieders ook leverbaar onder een andere merknaam, dus weg is het voordeel om bij T-Mobile te blijven. Relax heeft namelijk niet die functionaliteit als Flex. Dus Flex vandaag nog open stellen voor particulieren, dat is een kleinigheid want het abonnement is gewoon beschikbaar, dit is gewoon trouwe klantjes pesten, niets meer en ook niet minder.
Reputatie 2
Particulier uitsluiten voor Flex abonnement is eenhell domme zet. Het past overigens volledig in het beeld van arrogantie en onklantvriendelijkheid wat T-Mobile uit wil stralen. Flex alleen open stellen voor de zakelijke markt en de particulieren hier doelbewust van uitsluiten of tegen extreem hoge kosten het oude abonnement door laten lopen. Relax lijkt een aardige vervanger, maar zonder bellen en gebeld worden in het buitenland, kortom Relax is een grijze muizen abonnement zoals zoals alle andere providers ze ook aanbieden. Wat de marketingstrategen bij T-Mobile nog niet hebben ontdekt is dat met Relax er geen enkel onderscheid wordt gemaakt met andere providers. Er is dus voor trouwe klanten van R-Mobile ook van het eerste uur geen enkele reden om nog klant te blijven bij T-Mobile. Dus als jullie er op uit zijn om vaste klanten weg te jagen, dan kan ik jullie feliciteren, op deze wijze lukt dit uitstekend. Ga vooral zo door en luister vooral niet naar jullie trouwe klanten, met meerdere abonnementen.
Reputatie 2
Ook ik ben al jaren klant, vanaf Dutchtone al, al jaren heb ik een Flex abo. maar ik weet nu al dat ik in September als mijn contract afloop naar een andere provider ga.
T-Mobile heeft een heel groot nadeel, ze kunnen niet luisteren naar hun klanten, maar ze moeten het wel van die klanten hebben.
Het is te hopen dat het daar eens doordringt, en ze eens klant vriendelijk worden.
Reputatie 2
Ben ook voor behoud van het Flex abonnement en anders is dit wel een alternatief.
Suggestie : kijk eens bij http://www.hollandsnieuwe.nl/abonnementen lijkt veel op de flex abbonementen, alleen dan van een andere provider. Als Tmobiel dan toch zo galant is