Actie om Flex abonnement terug in het particuliere aanbod

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

234 reacties

Reputatie 2
Ik was te snel met mijn reactie. Het enige nadeel van relax t.o.v. flex is dat voor internationale en service kosten apart in rekening worden gebracht, dus buiten de bundel. Als ik niets doe met mijn flexabonnement, blijf ik natuurlijk een flex-gebruiker. Ik moet even kijken hoevaak het voorkomt dat ik deze kosten maak en in welke omvang. Als dat veel is, blijf ik bij flex en doe niets. Als dat erg gering is, dan stap ik wel over en kies ik voor een nieuwe toestel...een apart toestel kopen blijf nog steeds te duur. Zeker als je kiest voor de nieuwste van de nieuwste.
Conclusie: Tmobile, zet aub flex weer terug op de markt!
Reputatie 7
@ Cityhunter,
Als je buitenland en 0900 nummers gebruikt, is hollands nieuwe ook een optie voor je, er staat nu op hun site vermeld, dat 0900 ook uit de bundel gaat. Je hebt alleen niet het voordeel dat je bundel onbeperkt geldig blijft. Op dit punt is tot nu toe flex het beste.
Reputatie 2
sowieso wil ik dat flex blijft behouden.
maar ik ben bang dat dit niet gaat helpen.
als flex niet terug komt word ik gedwongen weg te gaan bij t-mobile...helaas.
ik ben niet van plan mn huidige abbo vol te betalen en vol voor een nieuw toestel te betalen.
Reputatie 7
Ik ben ook niet van plan mijn huidige Flex vol te blijven betalen na afloop contract terwijl er geen kortingen, nieuw toestel etc. meer tegenover staan. Toch wil ik niet weg bij T-Mobile, ben zeer tevreden. Problemen die er waren zijn altijd zeer goed verholpen. Hoop dat T-Mobile over een jaar, als mijn Flex afloopt, een abo heeft dat bij mij past.
Reputatie 2
Lang leve flex . Ben nu elke keer mijn resterende belminuten kwijt. (relax abonnement)
Reputatie 2
ik ben ook voor terug keer van flex abbo, ik woon in Belgi
Reputatie 2
Ik kan vanaf mie verlengen. Als Flex dan niet terug is, ben ik weg na ca 6 jaar al klant te zijn. jammer 😞
Reputatie 6
john62 als je nog flex heb hoef je niet weg te gaan dan hou je hem gewoon met een opzeg termijn van 1 maand dan hoef je niks te doen dan loop het gewoon door
Reputatie 7
Je kunt idd je Flex gewoon door laten lopen na je huidige contract. Echter is dat wel een dure optie. Je kunt niet meer verlengen zodat je een nieuw toestel/kortingen krijgt. Ben je toe aan een nieuw toestel zul je deze apart aan moeten schaffen. Het is niet meer mogelijk je Flex om te zetten naar een Flex sim only.
Bel je heel veel in/naar het buitenland en 0900 nummers zal het wellicht nog een goede optie zijn.
Reputatie 2
Ook ik ben er een groot voorstander van als Flex terugkeert. Het was het ideale abonnement.
Gewoon je flexabonnement niet opzeggen of verlengen. Dan blijft het doorlopen onder de bestaande flex voorwaarden.
Reputatie 2
Goedemiddag, Ook ik ben van mening dat dit oude Orange abonnement weer terug moet als Flex bij T-Mobile, ik vond het super. Ik hoop dat T-Mobile dit unieke abo weer snel terug brengt binnen particulieren.
Reputatie 2
Ook ik wil FLEX terug!!!! Nu hou ik me in en raad ik niet iedereen aan om een Relax abonnement te nemen. Maar bij Flex deed ik dit wel. Heb er ook spijt van dat ik over ben gegaan op Relax. Flex is een aanrader en kan veel meer abonnees opleveren!!!
Reputatie 2
Ik ben er ook voor dat het flex-abo terugkomt, ik was van plan om een heel goedkoop abonnement te nemen en mijn beltegoed op te maken en over te stappen naar een ander. jammer want hier gaat je beltegoed mee, maar als die moeilijk op te krijgen is omdat alles buiten de bundel valt, betaal ik liever voor een abo ergens anders waar het beltegoed niet mee gaat dan iets meer te betalen bij TMobile en het beltegoed blijft staan.
Reputatie 2
Ook ik vind het erg jammer dat het flex abonnement verdwijnt.
Van beroep ben ik zeeman en dus was een flex abonnement de ideale oplossing om de belkosten in de hand te houden als ik in het buitenland ben.
Ik kan begrijpen dat T-mobile liever een abonnement aanbiedt waar zij meer mee kunnen verdienen, maar waarom moesten wij dit via het forum vernemen dat flex verdwijnt en en zijn we als klanten niet persoonlijk op de hoogte gebracht?
Reputatie 2
Ik ben 200% voor flex !!!
Reputatie 2
Tot half juli dit jaar heb ik nog een Flex-sim only abonnement. Daarna moet ik een Relax nemen. Mijn beltegoed gebruik voornamelijk om vanuit het buitenland naar Nederland te bellen. Eigenlijk spaar beltegoed voor mijn vakanties. Ik zou dus ook prepay kunnen nemen, maar bij een abonnement kun je toch wat vrijer bellen. Helaas worden bij Relax de telefoontjes vanuit buitenland niet uit je bundel berekend, maar die moet je apart betalen. T-Mobile heeft dus met Flex een uniek abonnement laten vervallen. Flex was mijn reden om klant te worden bij T-Mobile!!! Als ik vanaf juli 2011 niet meer met mijn beltegoed kan bellen vanuit het buitenland, stop ik bij T-Mobile en neem ik weer een prepay op het KPN-netwerk (heeft een sterkere dekking).

Jammer T-Mobile!
Reputatie 2
ChevalierRouge schreef:

Tot half juli dit jaar heb ik nog een Flex-sim only abonnement. Daarna moet ik een Relax nemen. Mijn beltegoed gebruik voornamelijk om vanuit het buitenland naar Nederland te bellen. Eigenlijk spaar beltegoed voor mijn vakanties. Ik zou dus ook prepay kunnen nemen, maar bij een abonnement kun je toch wat vrijer bellen. Helaas worden bij Relax de telefoontjes vanuit buitenland niet uit je bundel berekend, maar die moet je apart betalen. T-Mobile heeft dus met Flex een uniek abonnement laten vervallen. Flex was mijn reden om klant te worden bij T-Mobile!!! Als ik vanaf juli 2011 niet meer met mijn beltegoed kan bellen vanuit het buitenland, stop ik bij T-Mobile en neem ik weer een prepay op het KPN-netwerk (heeft een sterkere dekking).

Jammer T-Mobile!

Ik geloof dat dit verhaal niet helemaal klopt, want ik schijn mijn Flex drie maanden voordat mijn abonnement afloopt toch te kunnen behouden. In dat geval blijf ik 😉
Reputatie 7
@ChevalierRouge
Je kunt je Flex sim only gewoon behouden, ook na half juli (eventuele kortingen komen wel te vervallen). Niets doen en dan loopt het gewoon door. Dat je over moet stappen naar relax klopt dus niet. Een verlenging met Flex is niet meer mogelijk.

Gr.
Reputatie 2
Een los nieuw toestel, dat heb ik dus ook gedaan. Zit al enige tijd op sim-only flex, vanaf toen dat nog kon.

Bij mijn weten gaat internet NIEt uit die bundel. Laat het maar zo. Weggaan bij T-Mobile naar bijv. Ben, nota bene een dochter, duurt al snel een week of 5. Alles gaat daar aan bijde zijden volstrekt fout en wordt niet adequaat opgepakt. Dus blijven zitten als je kunt... en vooral niet bewegen als je opgebouwde rechten wilt behouden.

Roelof
Reputatie 2
Verander de voorwaarden van RELAX, dus hier ook alles uit één en dezelfde bundel, dat zou voor heel veel mensen (en zeker in de toekomst zeer veel; nieuwe klanten) goed uitpakken.

Voor mij persoonlijk is het "*****"dat ik nu , wanneer ik naar en uit het buitenland bel, dit extra kosten met zich meeneemt, terwijl in mijn oude flex abbo, dit mooi uit mijn totale bundwel werd betaald....gevolg --> ik bel niet meer naa en in het buitenland, doe dit nu via skype en mijn vaste lijn....is veel voordeliger...

Jammer, een gemiste kans van T-mobile, terwijl ik verder erg tevreden ben....
Reputatie 7
@houtenroel
Roelof, het gebruik van mobiel internet gaat wel uit je Flex-bundel, de kosten voor een internet voordeelbundel niet.
Reputatie 2
Flex loop door!!!

U wilt weten wat er met uw Flex 15 Sim Only gebeurd als uw abonnement is verlopen. Ik kijk dit graag voor u na. U heeft een abonnement dat loopt tot 16 December 2012. Als dit abonnement is afgelopen blijft u hiervoor 7,50 euro betalen, er verandert niks. U kunt wel 3 maanden voor het einde aangeven dat u uw contract wilt vernieuwen met eventueel een nieuwe telefoon. Als u dit niet doet loopt uw abonnement door met dezelfde voorwaarden tot u aangeeft dat u het wilt wijzigen.<br> <br>Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.<br> <br>Met vriendelijke groet,<br> <br>Marjolein van Es<br>T-Mobile Klantenservice BV<br> <br>
Vorig jaar toen ik mocht verlengen heb ik dit gedaan van Flex 20 naar Flex 20 SO. Met in het achterhoofd dat ik hem na de contractduur van 2 jaar door kon laten lopen. Ook qua internet blijf je onder de oude voorwaarden vallen. In mijn geval 364 kbit/s down, 64 kbit/s up. Deze verbinding is echt onbeperkt, terwijl in de huidige abonnementen wel een hogere snelheid wordt geleverd, maar dat je na X MB wordt teruggezet naar een onwerkbare downloadsnelheid van 64 kbit/s.

Ik hoop dat TM terugkomt met het klassieke Flex, want ook ik gebruik mijn beltegoed vooral in de vakanties in het buitenland. Ik heb dan ook flink opgespaard, omdat ik in Nederland nauwelijks buiten de Family van mijn vader bel. Momenteel zit ik op ca. 230 euro beltegoed en de huidige situatie bevalt me prima. Helaas geen korting op een nieuwe mobiel, maar de voordelen van Flex wegen niet op tegen de korting op een nieuwe mobiel.

Het lijkt er op dat dit een aardige petitie aan het worden is, met inmiddels bijna 100 handtekeningen. Jammer dat ervanuit TM niet wordt gereageerd. De klant is koning geldt niet voor TM. Op Flex is voor TM weinig winst te behalen, en daarom willen ze er graag van af. Voor de consument is dit een ideaal abonnement, prepaid in abonnementsvorm.
Reputatie 7
@MarcK84
We weten dat dit topic leeft. Ik kan je echter geen ander antwoord geven dan het antwoord dat eerder is gegeven door ons. Zie daarvoor de tweede reactie in dit topic van oud-moderator Webco1959.

Webco1959 schreef:

@peter2010a
Wij hebben je suggestie opgeslagen en wellicht kunnen wij in de toekomst weer aan jouw behoefte voldoen.

Uiteraard is dit antwoord ook gericht aan anderen die aangeven Flex graag terug te willen zien in ons aanbod. 🙂