Actie om Flex abonnement terug in het particuliere aanbod

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

234 reacties

Reputatie 2
Ook ik wil graag Flex behouden!

Met een zoon die naar het buitenland verkast is het wel erg handig om hem te kunnen bellen en/of sms 'en vanuit

dezelfde bundel. Ik heb nu een Flex 15 die bijna afloopt, ik denk dat ik hem maar lekker zo door laat lopen

Reputatie 6
gelijk heb je met het doorlopen dat gaat stilzwijgend en je kan daarna per maand opzeggen kijk ook even bij abonnementen voor in en naar het buitenland bellen en vooral naar dat er nieuwe soorten abonnementen aankomen kijk hiervoor in het forum bij de topic huiskamer waar steeds nieuwe abonnementen aan de orde komen in deze tijd van smartfones zin er nog veel veranderingen op komst denk ik
Reputatie 2
Dank je wel Arie, ik ga dat zeker in de gaten houden!!
Sinds een paar maanden heeft KPN ook buitenland uit de bundel (voordeeloptie OP REIS). Misschien klein beetje duurder dan Flex, maar nog steeds veel goedkoper dan Relax. Dus als de Flex niet terugkomt dan stap ik over. Erg jammer voor TM, want ik ben jaren trouwe klant geweest ivm Flex.
Reputatie 2
Ook ik hoop (stiekem tegen beter weten in) dat T-mobile flex weer gaat aanbieden aan particulieren, voornamelijk dat je de 0900 lijn van je internetaanbieder, huisartsenpost, politie, verzekering e.d. kan bellen zonder dat het apart gefactureerd wordt. Ik snap dat dit voor T-mobile ook het gevaar meebrengt van beltegoed cashen, maar hier kan een clausule voor worden opgenomen in het contract.
Anders zou het wel humor zijn om op de een of andere manier een collectief te vormen en een zakelijke flex abonnement af te sluiten.

Reputatie 2
hoop ook dat flex weer terugkomt.. heb nu net een contract verlenging gedaan van flex naar relax omdat ik niet anders kon, maar omdat ik veel naar buitenlandse nummers sms is flex voor mij veel handiger..

duimen dat het lukt voor over 2 jaar....
Reputatie 2
Ik stem ook toe dat de flex abonnement terug komt.. Had vroeger ook een flex sim-only abonnement maar deze moest ik omzetten naar i150 omdat ik een iphone wilde en nu kan ik niet meer terug wel veel spijt nu moet ik het doen met een relax abonnement maar als er andere providers de zelfde construtie gaan gebruiken dan ben ik ook weg hier..
Reputatie 2
Ik woon al 3 jaar in het buitenland.... Daarom was ik zo blij met T-mobile, aangeraden door mijn man, die er al vanaf de Ben periode bij zit. Toen we er vandaag achter kwamen dat we beide contracten niet meer kunnen verlengen, was ik ook echt teleurgesteld. Ik laat het maar doorlopen, denk ik, en als het beltegoed op is, ga ik naar een andere provider. Heel jammer, want tot nu toe was T-mobile de enige waar ik geen problemen heb gehad. Altijd goede service gehad, ook als er eens iets mis was.

Zucht...
Reputatie 2
oh, ik vind het echt heel erg! ik was zo blij met T-mobile!
Beste mensen,

Jullie weten toch zo langzamerhand wel dat T-Mobile juist NIET doet wat de consument wenst. Ik bedoel, wat is dit nou voor een antwoord: "Flex wordt niet meer aangeboden en een handtekeningenactie zal daar geen verandering in brengen". Ik ben 3.5 jaar werkzaam geweest bij T-Mobile en geloof me, ik kan een boek schrijven over wat we allemaal moesten vertellen aan de consument. Het was echt schrijnend. Natuurlijk is er bij andere providers ook het een en ander aan de hand, hoeft niemand me uit te leggen maar wat ik in die 3.5 jaar heb meegemaakt......pfffff!!! Heb nu al 2 jaar Vodafone Pre Paid Z11, en geloof me, het beste wat me overkomen is. Dit is echt super en nooit, maar dan ook nooit gezeik!
Reputatie 2
Ik zou ook graag het Flex abonnement terug zien. Ik heb nu nog een behoorlijk beltegoed staan, heb mijn Flex verlaagd en zodra het beltegoed "op" is ga ik zoals het er nu uitziet weg bij T-Mobile (tenzij inderdaad Flex terugkomt) omdat ik geen Relax wil.

Waarom laat je je Flexabonnement niet gewoon doorlopen? Als je niet opzegt, loopt je abo gewoon door, dacht ik.

Heb zelf Flex 15 SO en ook niet veranderd of opgezegd. Abo loopt door tegen dezelfde voorwaarden!
Flex moet blijven, of beter nog weer helemaal terugkomen!!

TM loopt veel klanten mis als bellen naar het buitenland en incidenteel internetten niet meer uit de bundel kan!!
Ik snap dat ze naar duurderere servicenummers, zeker bij de SO abonnementen niet veel zullen overhouden.
Mogelijk is dat ook de reden van afschaffen cq langzame dood laten sterven.
Maar waarom dan niet alleen de dure servicenummers buiten de bundel laten vallen of een plafond hiervoor instellen?

Trouwens, alleen bij een "gratis" telefoon bij verlenging zal je overmoeten naar Relax.
Je kan ook Flex niet verlengen maar wel aanhouden en via my TM een lager abonnementsbedrag nemen.
Helaas is overstappen van Flex naar Flex SO is dan kennelijk geen optie meer?
Kan ik niet nagaan want ik heb al Flex SO en kan niet zien wat iemand met Flex krijgt aangeboden.

Vaak betaal je samen met een gratis of goedkopere telefoon hogere abonnementskosten dan je kunt verbellen.
Wij kopen nieuwe telefoontjes gewoon zelf van het uitgespaarde abo-geld.

Zelf zat ik al bij Orange en daarna bij TM, 2 jaar inclusief toestel voor 20 euro pm.
Daarna een Flex SO 15 afgesloten, omdat ik geen trainer van het team van mijn zoon meer ben hoef ik niet veel meer te bellen.
Beltegoed blijft altijd geldig en buitenland uit dezelfde bundel (bij Flex SO dus ook voor half geld!!)

Gelukkig net toen het nog kon de Relax 25 van mijn dochter omgezet naar Flex SO 30 toen haar 2 jaar ivm gratis toestel waren afgelopen.
Het gratis toestel was overigens al ruim voor afloop van het abo verloren dus hadden we al een simlockvrije vervanger voor moeten kopen.
Zij maakt haar bundel bijna altijd op. Het voordeel voor haar is dat buiten de bundel hetzelfde tarief wordt berekend.
Ook kan ze in de vakantie door de SO korting goedkoper bellen in het buitenland, dus houden we ook dit abo zolang dat nog kan.

Voor mijn vrouw en zoon (bellen nu prepay bij hi) kan ik helaas geen Flex SO meer afsluiten en T-Mobile family is ook alweer duurder geworden.
Daarvoor denk ik straks bij Hollandse Nieuwe uit te komen.

Hollandse Nieuwe is niet helemaal ideaal maar wel een stuk goedkoper dan Relax.
Ook hier moet je net als bij Flex SO wel zelf een telefoon kopen.

Voor de binnenlandse gesprekken (buiten de bundel zelfde tarief) een stuk goedkoper, dus heb je sowieso een minder hoge bundel nodig.
Buitenland helaas net zo (te) duur als Relax, maar wel binnen de bundel.
Het overgehouden beltegoed is max 3 mnd geldig, je kunt dus niet het hele jaar sparen voor de vakantie.
Gelukkig zijn de bundels zeer goedkoop, tarief laag en kan je altijd indien nodig extra belminuten inkopen voor het bundeltarief.
En ...... in onze regio een beter netwerk (Vodafone)

Of via Markplaats een oud Flex abo overnemen met of zonder telefoon?
Ik zag er vandaag nog 1 staan met 900 euro beltegoed, Simkaart werd voor 200 euro aangeboden (15 euro kosten contractsovername).
@thegost

Hai, even een waarschuwing, als je een abo overneemt dan gaat al het beltegoed verloren. Hou daar rekening mee. Helaas is dit niet bij iedereen bekend maar is toch echt zo. Ik heb de link met de voorwaarden bijgesloten m.b.t. contractsovername.

Je abonnement over laten nemen door iemand anders - T-Mobile

Groetjes Patrick
Reputatie 2
ik zou ook graag flex terug willen zien omdat t nu weg is ga ik overstappen naar een andere provider en eigenlijk zouden dit meer mensen moeten doenerg jammer dat ze van t-mobile nog niet eens de moeite hebben gedaan om de klant persoonlijk mede te delen dat flex er niet meer is
Reputatie 6
hillie43,,,welkom in het forum je gaat nu er om weg zeg je(door flex) maar daar zou je weleens spijt van kunnen krijgen want t-mobile is de laatste tijd met veel nieuwe abonnements vormen bezig (dus goed nadenken)
Reputatie 3
Ik zou ook graag Flex weer terug willen.. Alles uit 1 bundel, heerlijk
Reputatie 2
Spijt krijgen, waarom? Je kunt toch altijd terug. Alsof je dat zou willen. Nee, ik vind TMobile ook heel erg slecht bezig de laatste tijd.

Eerst al de actie hun klanten niet mee te delen dat Flex verdwijnt en ze zo de kans te ontnemen nog te verlengen (jaja mogelijk indien je gewoon door laat lopen, maar dat is niet in alle gevallen gunstig). De enige manier voor mij om Flex te behouden was over te stappen naar een zakelijke Flex, maar ook dat blijkt voor mij niet gunstig, als je veel smst kun je geen smsverdubbelaar afsluiten, en de kosten per sms zijn ook verhoogd, dus ook hier ben je de klos als je iets wilt aanpassen in je abonnement, dan ga je de nieuwe en hogere smskosten betalen.

Nee, 't is einde TMobile voor mij, zal hen niet veel uitmaken, maar mij wel.
Heb gelukkig nog de flex tot jan.2013.

Mocht tmobile niet terug komen met een flex abbo ben ik weg na jarenlang eerst orange en daarna tmobile klant te zijn geweest.

Ik bel bijna niet in Nederland heb nu en beltegoed van €181,37 !!!

Dit verbruik ik elke keer als ik in het buitenland ben vandaar dat de flex zo goed bevalt wil gewoon alles uit 1 bundel en niet voor verrassingen komen te staan.

Daarom geef ons de flexabbo terug !
Ook ik ben erg teleurgesteld in t-mobile over het verdwijnen van het flex abo,maar ik zou tegen iedereen willen zegen maak je tegoed op,voor dat je abo afloopt of laat deze doorlopen tot je tegoed op is en dan weg bij t=mobile.Koop een los toestel bij studentengsm en neem een prepaid.

oh oh flex!!!
Reputatie 2
Ik heb ook een flex-abonnement van € 20,00 per maand. Omdat ik hier in Nederland praktisch niet bel, meer in het buitenland en zo incidenteel op Internet gaat om mijn post na te kijken, heb ik inmiddels een aardig tegoed opgebouwd (ruim € 250,00). Ik zou dus eigenlijk graag mijn Flex-abonnement verlagen naar € 15,00 per maand, maar helaas ik zou niet weten hoe ik dat moest doen. Goedkoper bellen in het buitenland zou ook kunnen, maar ik heb gekeken bij My T-Mobile en dan krijg jedie mogelijkheid bij een Flex-abonnement helemaal niet te zien. Heel vervelend! Want als je dit zelf in kunt stellen, kun je het doen op het moment dat je ook inderdaad naar het buitenland gaat. Gezien mijn grote tegoed maakt het op dit moment niet zo veel uit, maar ik zou het so wie so fijn vinden als ik mijn Flex-abonnement kan verlagen naar € 15,00.

Ik wil zeker geen Relax-abonnement. Dan gaat mijn tegoed binnen no time op, ook omdat niet per seconde wordt afgerekend maar per minuut. Dat vind ik echt waardeloos! Hoop echt, dat het Flex-abonnement er weer in komt, of dat de prijs zakt nadat mijn vaste contract (ik meen per 1 mei) is afgelopen. Immers ik heb een telefoon, dus ik hoef geen nieuwe en bel dan eigenlijk sim only. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
Reputatie 6
Badge +7
Ik teken ook voor FLEX!
Reputatie 3
Hallo je kan na je contract je 20. euro pm verlagen gewoon even klanteservice bellen .

Kan geloof ik morgen ,maar anders maandag ,en laat ze gewoon weten dat je het wil verlagen en niks anders,

groetjes
Ben het helemaal eens met jullie waren 4jaar lang FLEX klant opeens was het niet meer mogelijk om FLEX abbonnement te verlengen.Waren hier niet blij mee aangezien we heel kort aan de Duitse en Belgische grens wonen en het netwerk wel eens automatisch overspringt zonder het op te merken.Ook hartstikke gemakkelijk om alles uit een bundel te betalen,zijn overgestapt naar Vodafone maar toch weer terug gekomen naar T-Mobile een relax-abbonnement.

Hopen als de 2 jaar om zijn dat het FLEX abbonnement weer beschikbaar is voor particulieren overwegen toch weer om over te stappen naar andere provider
Ik vind het schandalig dat T-moile zomaar de flex stop zet zonder dat de klanten daarvan op de hoogte zijn gesteld.

Blijkt maar weer hoe ze met hun klanten omgaan.

Het enige commentaar dat ze op deze aktie geven is dat het geen nut heeft en dat ze toch niet luisteren naar hun klanten m.a.w de flex komt niet terug.

De enige optie die ik dan zie is wegwezen bij T-Mobile.

En diegene die nog een flex hebben gewoon laten doorlopen en niets veranderen
Reputatie 2
Allen,

Vul het vragenformulier in en meld je aan voor het klanten panel.(zie elders op dit forum). Volgens mij is dat de manier om echte input te geven aan o.a. dit onderwerp. Moderatoren geven geen/afwijkende antwoorden en oplossingen worden niet geboden. Via het panel kun je dan misschien wel duidelijk maken waar de grens van de klanten ligt of dat deze grenzen inmiddels overschreden zijn en dat je dat als klant niet meer pikt.