Actie om Flex abonnement terug in het particuliere aanbod

Gezien het feit dat meer en meer bedrijven, hulpdiensten, instellingen uitsluitend nog via een 0900 nummer te bereiken zijn, ben ik van mening dat het T-Mobile zou sieren als zij het Flex abonnement terug plaatsen in het aanbod voor particulieren.

Misschien in geld voor T-Mobile minder interessant maar een en ander verdient zich zelf terug doordat T-Mobile iets biedt dat geen enkele andere provider in het pakket heeft, het scheelt dus op de lange duur erg veel aan reclame gelden.

This topic has been closed for comments

234 reacties

Reputatie 2
@peter2010a
Misschien dat T-Mobile hier iets mee doet en in de toekomst weer aan jouw behoefte kan voldoen.
Reputatie 2
Ik ben ook voor een terugkeer van het flex abonnement in z'n huidige vorm. Dat gaat jullie echt veel klanten opleveren!
Reputatie 3
Hallo ook ik zou graag willen dat de flex terug kom .
De reden is dat alles uit een bundel komt ,zelf zit ik weinig op internet van me mobiel ,dus is het juist goed dat alles uit de bundel komt ,want anders had ik weer een internet abonnement moeten af sluiten.
En als je in belgie bent dan kost bellen niks EXTRA'S
Ik hoop dat er meer mensen REAGEREN om te zorgen dat FLEX terug komt.
GRoetjes
Reputatie 7
Daar sta ik ook achter. Ik vindt de flex perfect. Voor mijn gebruik zeker.
Reputatie 2
Ook ik ben een voorstander om het FLEX abonnement in het particuliere aanbod op te nemen! Ik heb zelfs mijn abonnement opgezegd en ben overgestapt naar een andere provider. Indien het FLEX abonnement weer opgenomen wordt in het particulere aanbod, dan ben ik er weer bij als trouwe klant van T-Mobile.
Reputatie 2
Ook ik zou Flex HEEL GRAAG weer terug zien.
Belangrijkste voordelen voor mij van Flex boven elk ander abonnement in de markt:
- beltegoed onbeperkt houdbaar
- echt alle bel-, internet-, sms-, mms-kosten gaan uit de bundel. Ook in het buitenland
- afrekenen per seconde (na de eerste minuut) op alle gesprekken

Ik snap dat T-Mobile van dat bellen buiten de bundel tegen hetzelfde (of zelfs lager) tarief af wilde, maar dat hadden ze toch ook via de algemene voorwaarden van nieuwe contracten kunnen doen?

Zoals Peter2010a al zei was Flex een uniek product in de huidige telecom markt waar ik in ieder geval heel bewust voor heb gekozen.
Reputatie 2
Ik zou het ook graag terug willen. Maar waarschijnlijk gaat dit toch niet gebeuren gezien alle onduidelijkheden die er rondom flex zijn ontstaan.
Ze willen bovendien alle opgespaarde tegoeden laten verdwijnen door in een nieuw Relax abonnement het opgespaarde tegoed af te romen tegen een buiten de bundel tarief.
Niet echt klantvriendelijk, en dan druk ik me nog zacht uit.
Reputatie 2
Ik zou ook graag het Flex abonnement terug zien. Ik heb nu nog een behoorlijk beltegoed staan, heb mijn Flex verlaagd en zodra het beltegoed "op" is ga ik zoals het er nu uitziet weg bij T-Mobile (tenzij inderdaad Flex terugkomt) omdat ik geen Relax wil.
Reputatie 2
Ooki ik hoop dat het flex abonnement weer terugkomt, in ieder geval zou ik blij zijn als alle telefoongesprekken (ook de 0900 nummers) weer uit een bundel betaald worden en niet apart zoals nu het geval is.
Reputatie 2
Ook ik heb mijn Flex abonnement verlengd vanwege de voordelen van "alles uit 1 bundel", met name heel erg gunstig tijdens vakanties in het buitenland, waar je je beltegoed voor kunt opsparen.
Als ik bij verlenging (over ruim een jaar) niet meer kan kiezen voor Flex, ga ik zeker ook de mogelijkheden bij een andere provider bekijken, want het unieke van T-Mobile is er dan wel af.
Reputatie 2
Ik ben ook een flex fan, alles uit de bundel per seconde binnen en buitenland. Ik zit er momenteel zelfs aan te denken om me bij de kvk in te laten schrijven zodat ik een zakelijk flex abbonement kan afsluiten... (eigenlijk van de gekke natuurlijk)
Reputatie 5
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik denk dat ik een brief naar de klantenservice ga sturen. Mijn flex abonnement loopt in april af, maar ik wil deze behouden.
Misschien een idee voor alle flex gebruikers om een brief te sturen, of een handtekening actie of iets dergelijks te organiseren.
Als er reactie's genoeg komen van klanten, blijft misschien flex behouden voor in ieder geval de huidige flex klanten.
Het kan in elk geval geen kwaad!
Reputatie 2
@foosa08
Flex wordt niet meer aangeboden en een handtekeningenactie zal daar geen verandering in brengen. Als je na je contractperiode niets doet, blijf je gewoon gebruik maken van je huidige flex abonnement.
Reputatie 2

Flex wordt niet meer aangeboden en een handtekeningenactie zal daar geen verandering in brengen.

Is dat een nieuwe vorm van "luisteren naar je klanten"?

Als je flex niet meer aanbiedt en daar zo veel mensen mee teleurrstelt, zou het netjes zijn om te vermelden WAAROM je flex niet meer wil aanbieden. Wie weet zou je er zelf begrip mee kunnen kweken, als het een legitieme reden is..........
Reputatie 2
Ook ik ben voor het FLEX abbonement, dan kun je pas optimaal gebruik maken van je abbonement, je betaald exact voor wat je belt.

Casper
Reputatie 2
@foosa08
Flex wordt niet meer aangeboden en een handtekeningenactie zal daar geen verandering in brengen. Als je na je contractperiode niets doet, blijf je gewoon gebruik maken van je huidige flex abonnement.

Tsja mijn Nokia n95 begint nu echt wel op te raken (schermverlichting kapot, etc..).
Dus als trouwe klant moet ik maar een los toestel gaan kopen om mijn oude abonnement te behouden?
Reputatie 2
Misschien lukt het je nog om een sim-only-flex te krijgen.
Daarnaast koop je een los toestel. Per saldo ben je dan net zo duur uit.
Reputatie 5
Beste Webco1959,
Ik wil gewoon mijn flex behouden. Omdat er geen reactie gegeven wordt wat er in de toekomst gebeurd, zou ik wel een brief willen sturen om een antwoord te krijgen. Als er veel opmerkingen komen, zou t-mobile toch even na moeten denken wat ze precies gaan doen.
Ik bedoel hiermee, laten jullie de flex uitsterven, of wordt er na een tijd brieven verstuurd met de mededeling flex is niet meer beschikbaar, u moet een ander abonnement kiezen of opzeggen.
Ik hoop dat jullie in het slechtste geval flex laten uitsterven. Dwingen wordt erg negatief, denk ik.
Reputatie 2
Misschien lukt het je nog om een sim-only-flex te krijgen.
Daarnaast koop je een los toestel. Per saldo ben je dan net zo duur uit.

Als er niet honderden euro's beltegoed op mijn huidige abonnement zouden staan, was dat misschien wel een optie.
Reputatie 2
@foosa08

Kunnen ze wel roepen, maar ik ben dus bang dat je dadelijkgewoon gedwongen wordt om over te stappen naar iets anders.
Zodra dat gebeurd ben ik weg. Ik heb zoveel plezier van mijn flex abo momenteel, omdat alles uit 1 bundel komt. Ik verblijf regelmatig in het buitenland, en dan is dat toch wel handig.

Gr Fred
Reputatie 2
@DiGiT

FF googelen op internet om van je saldo af te komen. De geboden opties zijn altijd nog beter dan je tegoed op te maken tegen een buiten de bundel tarief.
Bovendien genereer je op deze manier inkomstem om de aanschaf van je telefoon te betalen uit je opgespaarde beltegoed.
Reputatie 2
Ook ik wil graag het flex abo weer terug , het geeft geen kopzorgen als je eens een maand te veel beld als je nog weet dat je vorige maand nog beltegoed over hebt. Het zal de directie en andere geld graaiers daarboven , alleen een hogere kosten post zijn waardoor de winst gedrukt wordt. Het asso dictatoriale ss moeder bedrijf in Frankrijk is ook al niet geliefd bij de werknemers en klanten zoals te horen en zien in de media. Hopelijk zakt dat pijl niet af naar de lage landen. Dus samen gevat ; fllex moet blijven!!!!!
Reputatie 2
Ik ben al jaren in het bezit van een Flexabonnement wat me heel goed bevalt. En ik ben er dan ook een groot voorstander van dat dit weer terugkomt. Het is ideaal dat alles uit
Reputatie 2
Ook ik heb al jaren een Flex abo en nu moet ik noodgedwongen een ander abo kiezen. Ik vind het niet passen dat het abo, wat je al jaren hebt, zonder mededeling niet meer verkrijgbaar is. Zou het helpen als we Youp vragen???
Ik wil dus ook mn Flex terug!!
Nog een vraagje: kan ik mijn opgebouwde beltegoed meenemen naar bv Relax? (Niet dat ik daar zin in heb, maar ik heb nogal wat beltegoed over)
Reputatie 2
Ik wil ook het flex-abonnement terug. Dat was juist het aparte van T-mobile waardoor ik jaren terug ben overgestapt. Nu zit ik met een duur relax. Wil dan ook eerder terug dan pas na afloop: dus tussentijds terugkomen op een dwaling T-mobile!!