Beantwoord

Activeren 48 uur gratis Unlimited

Vergeet niet jouw cadeau van 48 uur Unlimited data in Nederland uit te pakken! Je hebt nog tot 12-7-2017. Sms UNLIMITED AAN naar 2244. Je leest de details op www.t-mobile.nl/unltd-nu Veel plezier op het Unlimited netwerk! Groeten, T-Mobile
icon

Beste antwoord door David 11 juli 2017, 15:02

@Femke

Zou het zo kunnen zijn dat je een Samsung hebt? Het kan dan namelijk zo zijn dat dergelijke SMS'jes geblokkeerd zijn in het toestel zelf. Volg dan even de instructies uit dit topic om dit te deblokkeren. Als je dat hebt gedaan, kun je nogmaals proberen de SMS te versturen.

Kun je dat eens testen en laten weten of het gelukt is? :)

@Hinster

Dat is wel jammer inderdaad, maar hopelijk heb je alsnog een goede tijd over de grens gehad? :)

@06Pieter

Dank voor jouw bericht! Er zijn inderdaad een aantal gevallen bekend waarbij het niet vlekkeloos verloopt. In sommige gevallen wordt dit later alsnog automatisch gecorrigeerd. Daarnaast wordt er ook onderzocht hoe we dit kunnen oplossen voor klanten bij wie het niet automatisch wordt aangepast. We zijn hier dus zeker mee aan de slag, zodat jij niet betaalt voor iets wat een cadeautje is! We houden je op de hoogte. 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Die van mij kwam helaas precies in de periode dat ik in het buitenland zat.
Ik kan geen sms versturen dan staat er een uitroepteken voor
En ik zou het toch wel graag voor morgen willen hebben
Reputatie 1
Vergeet niet jouw cadeau van 48 uur Unlimited data in Nederland uit te pakken! Je hebt nog tot 12-7-2017. Sms UNLIMITED AAN naar 2244. Je leest de details op www.t-mobile.nl/unltd-nu Veel plezier op het Unlimited netwerk! Groeten, T-Mobile

Gedaan afgelopen vrijdag!
Wat blijkt? In mijn verbruikstatus zijn na het aflopen van de 48 uur gewoon de MB's van mijn reguliere datategoed afgeboekt. Lekker UNLIMITED T-Mobile 🙂
Reputatie 7
Badge +20
@Femke

Zou het zo kunnen zijn dat je een Samsung hebt? Het kan dan namelijk zo zijn dat dergelijke SMS'jes geblokkeerd zijn in het toestel zelf. Volg dan even de instructies uit dit topic om dit te deblokkeren. Als je dat hebt gedaan, kun je nogmaals proberen de SMS te versturen.

Kun je dat eens testen en laten weten of het gelukt is? :)

@Hinster

Dat is wel jammer inderdaad, maar hopelijk heb je alsnog een goede tijd over de grens gehad? :)

@06Pieter

Dank voor jouw bericht! Er zijn inderdaad een aantal gevallen bekend waarbij het niet vlekkeloos verloopt. In sommige gevallen wordt dit later alsnog automatisch gecorrigeerd. Daarnaast wordt er ook onderzocht hoe we dit kunnen oplossen voor klanten bij wie het niet automatisch wordt aangepast. We zijn hier dus zeker mee aan de slag, zodat jij niet betaalt voor iets wat een cadeautje is! We houden je op de hoogte. 🙂
Hallo ik heb geen 3 puntjes bovenin staan heb wel de geblokkeerde lijst gevonden maar daar stonden geen nummer?!!
Bedankt voor de snelle reactie🤗
Reputatie 4
Hoi Femke,

Welke Samsung heb jij precies? Heb je alle onderstaande stappen gevolgd?

Ga naar apps > instellingen > applicaties > rechts boven 3 puntjes (menu) > speciale toegang > premium sms-services gebruiken > berichtenservice > maak dan de keuze 'ask/never allow/always allow'.

Dan kan je kiezen voor 'always allow ', en hiermee geef je jouw toestel toegang om sms'jes te sturen naar alle nummers. Zou je dit eens willen proberen?

We horen graag van je Femke! 🙂
Reputatie 1
Inmiddels staan er op de betreffende dagen 2 maal het verbruik vermeld en ben ik bijna door mijn data bundel heen.. de 1gb die ik tijdens mijn 'unlimited' 48 uur gebruikt heb zijn dus nog altijd lekker van mijn bundel ingehouden. Wat nu T-mobile?.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Ik zie inderdaad dat jouw reguliere bundel aangebroken is, terwijl er dus gratis MB's geactiveerd waren. Dit is duidelijk een fout geweest, maar op dit moment weet ik niet wanneer hier een oplossing voor komt. Ik heb je dan ook 1 GB extra data gegeven, die je tot 1 augustus kunt gebruiken. Je ziet daar nu nog overige kosten voor op My T-Mobile, maar op jouw factuur wordt dit rechtgezet.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we dat graag!
Reputatie 1
Dank voor deze snelle actie David!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Pieter!

Reageer