Beantwoord

Adres en gegevens geheim

• 5 juni 2016
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

Graag wil ik dat mijn telefoonnummer omgezet wordt in een geheim nummer. Dat het nergens vermeld wordt in combinatie met mijn adres. Mijn adresgegevens gaan geheim worden bij volgende verhuizing. Verder niet vrij opvraagbaar en ook niet voor beschikbaar voor nummerinformatiediensten. Verder ook geen vermelding in een online telefoonboek.
Gaarne uw bevestiging.

Met vriendelijke groet, Leonie
icon

Beste antwoord door Amy 6 juni 2016, 10:47

Hey Leonie,

Jouw nummer staat bij ons geregistreerd als 'geheim nummer'. Jouw nummer zal dus niet in de telefoongids of bij informatiediensten vermeld worden. Wijzigingen in online telefoongidsen en bij nummerinformatiediensten zijn binnen 8 weken aangepast. Mocht je nog in de papieren telefoongids staan dan zal dit bij de volgende uitgave niet meer het geval zijn. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Leonie,

Jouw nummer staat bij ons geregistreerd als 'geheim nummer'. Jouw nummer zal dus niet in de telefoongids of bij informatiediensten vermeld worden. Wijzigingen in online telefoongidsen en bij nummerinformatiediensten zijn binnen 8 weken aangepast. Mocht je nog in de papieren telefoongids staan dan zal dit bij de volgende uitgave niet meer het geval zijn. 🙂

Reageer