Beantwoord

adres wijzigen

• 12 februari 2019
  • 7 reacties
  • 191 Bekeken

Hoi,

Ik wil het adres wijzigen.
Wij zijn verhuisd en de facturen komen nog op het oude adres.
Ik heb gebeld, maar dan moet ik van alles doen met de telefoon.Terwijl de telefoon niet meer in ons bezit is.
Wat nu?
Ik zit hier nog een jaar aan vast.
Graag bellen na 18.00 uur of mailen (nog fijner)

Groetjes, Saskia
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 februari 2019, 10:11

Hoi Saskia,

Hier wil ik je graag mee helpen!

Ik kan even met jou meekijken en het adres voor jou wijzigen, daar heb ik wel jouw gegevens voor nodig. Kun je mij jouw naam, oude adres, nieuwe adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer aan mij doorgeven? Doe mag je even via een privéberichtje doen, zodat jouw gegevens niet openbaar komen. 😃 Dit doe je door op mijn naam te klikken en vervolgens voor Privébericht te kiezen.

Ik zie jouw bericht tegemoet en dan duik ik er voor je in!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Beste @Saskiavanderburgt in de app of op de site kan je zelf je adres veranderen.
Reputatie 7
Badge +19
@Saskiavanderburgt de Moderators helpen je binnen de 24/48 uur (mits niet te druk) je moet nog even geduld hebben. Komt vast wel goed.
Fijne dag nog.
Dat is juist het probleem, daar kom ik niet in.
Dan krijg je een code op de telefoon, maar die heb ik niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Saskia,

Hier wil ik je graag mee helpen!

Ik kan even met jou meekijken en het adres voor jou wijzigen, daar heb ik wel jouw gegevens voor nodig. Kun je mij jouw naam, oude adres, nieuwe adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer aan mij doorgeven? Doe mag je even via een privéberichtje doen, zodat jouw gegevens niet openbaar komen. 😃 Dit doe je door op mijn naam te klikken en vervolgens voor Privébericht te kiezen.

Ik zie jouw bericht tegemoet en dan duik ik er voor je in!
Reputatie 3
Badge +1
Dat is juist het probleem, daar kom ik niet in.
Dan krijg je een code op de telefoon, maar die heb ik niet.

Je hebt als verantwoordelijke contractant je abonnement toch nog wel in bezit?
Hoi Jaimy,

Dat is prima, doe ik straks even als ik thuis ben.
Maar als ik op jouw naam klik, dan zie ik niet Privebericht staan.
Waar kan ik dat zien?

Groetjes, Saskia
Reputatie 3
Badge +1
Klik op haar naam en kies “stuur bericht” of klik op deze link https://community.t-mobile.nl/inbox/conversation?with=400632

Reageer