Beantwoord

Adres zakelijk wijzigen

  • 25 januari 2017
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Beste,

Het lukt mij niet om online mijn zakelijke adres te wijzigen. Ik ben al een keer naar een shop geweest en daar was het gedaan, maar op de facturen staat nog steeds mijn oude adres.

MvG. Bram
icon

Beste antwoord door Skyrider 25 januari 2017, 13:30

Kleine correctie @Serviceweb:

https://www.t-mobile.nl/zakelijke/login

Zakelijke klant 🙂 (ga ik ervan uit omdat het om een zakelijk adres gaat)

Groetjes,
Skyrider
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Bram

Welkom op de forum van T-Mobile.
Je kan je adres wijzigen via My T-Mobile (online). Kies in My T-Mobile voor gegevens & instellingen. Daar zie je je adres gegevens staan en die kan je dan wijzigen (klik op wijzigen). Vul de juiste gegevens in en dan opslaan. Dan zouden de gegevens moeten zijn aangepast.

Dus even inloggen via My T-Mobile op www.t-mobile.nl
Correctie, na zien van bericht Skyrider. Je moet inloggen op https://www.t-mobile.nl/zakelijke/login (omdat je zakelijke klant bent) 😳
Reputatie 4
Badge +9
Kleine correctie @Serviceweb:

https://www.t-mobile.nl/zakelijke/login

Zakelijke klant 🙂 (ga ik ervan uit omdat het om een zakelijk adres gaat)

Groetjes,
Skyrider
Oeps.. je hebt gelijk... excuus voor mijn verkeerde inlog :)
Gelukkig zijn er nog mensen die opletten, bedankt!
Het is inmiddels opgelost (als het goed is) :)

dank voor de reacties iig

Reageer