Vraag

Adreswijziging nog niet aangepast

• 28 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 610 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb eind juli in mijn account een adreswijziging doorgegeven en hier ook een bevestiging van gekregen. Ik zag in mijn account dat dit niet verwerkt is, waardoor ik dus nu de korting en extra mb's misloop, want bij mijn partner is de adreswijziging wel juist doorgevoerd. Ik sta dus nu nog op het oude adres, hij op het nieuwe adres, en beide lopen we nu de korting en extra mb's mis omdat er maar 1 abbo geregistreerd staat op het nieuwe adres. Ik heb hier vorige week ook al over gebeld en dit zou opgelost worden. Maar ik zie nog steeds het oude adres in mijn account, ik heb ook nog niet de extra mb's en jullie hebben vandaag een bedrag afgeschreven zonder de korting te verwerken (en wellicht ook wel bij mijn partner).

4 reacties

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie mag ontvangen?
Nog geen reactie..
Reputatie 7
Badge +20
@fleur90 Welkom in de community van T-mobile.

Het helpt niet om je onderwerp te bumpen. De moderator behandelen de vragen op volgorde van binnenkomst. Op deze manier kom je weer onderaan te staan.

Dat gezegd hebbende ga ik even aan de moderators vragen of ze je kunnen helpen. (Lief hĂ©đŸ˜Š)
Groetjes!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @fleur90,

Ik wil je hier graag bij helpen. Kun je mij daarvoor via een privébericht voorzien van je 06-nummer, het oude en huidige adres, je geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dank je wel alvast!

Reageer