Vraag

Afgeschermd telefoonnummer wordt wel weergegeven

• 6 december 2015
  • 13 reacties
  • 712 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 84 reacties
Hoe kan het dat mijn afgeschermde telefoonnummer toch af telezen is??? Ik heb T Mobel PrePaid ik heb in mijn toestel Sony Xperia Z ingesteld om mijn telefoonnummer Niet meete zenden En ik heb dit ook ingesteld om mijn telefoonnummer afteschermen ik belde vanavond naar valys op het telefoonnummer nummer 010 303 5770 en ze konden mijn telefoonnummer zien. Daarna belde ik naar me huis telefoon en daar stond wel anonieme beller

13 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Huis,

Goed dat je het navraagt, want ik begrijp dat je wilt weten hoe dit komt! Ik ben gelijk de systemen ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie dat alles goed ingesteld staat. De blokkade voor nummerweergave is geactiveerd en je nummer zou dus niet zichtbaar moeten zijn als je iemand belt. Ik heb de blokkade even opnieuw geactiveerd. Zou je je toestel even uit en aan kunnen zetten? Kun je eens kijken of je nummer nu niet meer wordt getoond?

Als dit niet heeft geholpen, laat het dan even weten. Dan ga ik een melding maken om te laten onderzoeken waardoor dit komt en te kijken naar een oplossing.

Ik hoor het graag van je!
Het heeft Niet geholpen Ik heb hem een paar keer opnieuw opgestart en weer naar het nummer 010 303 5770 maar ze kunnen nog steeds me telefoon nummer aflezen hij is echt zichbaar dat nummer is van een taxy bedrijf maar daarna belde ik naar me huis telefoon en daar was hij NIET zichtbaar daar was hij wel afgeschermd ook alls ik naar vrienden wel dan bel ik wel anoniem maar alls ik dus bel naar een taxy bedrijf dan is hij weer zichbaar
Reputatie 7
Badge +20
Hi Huis,

Wat jammer dat de blokkade die Thalina heeft ingesteld niet heeft geholpen.

Ik heb even in het systeem gekeken en een andere blokkade voor jou geactiveerd. Als het goed is zou je nummer nu wel afgeschermd moeten zijn. Wil je jouw toestel even uit en aan zetten en dat controleren?

Ik hoor graag van je!
Dat heb ik all allemaal gedaan maar niks gelopen
Badge +13
Zal het dan niet bij het taxibedrijf liggen?
Dat die blokkade voor hun niet werkzaam is bijvoorbeeld?

Omdat je aangeeft dat het bij vrienden en naar huis wel anoniem is maar naar een taxibedrijf niet.
Misschien eens bellen met het taxibedrijf en daar navraag doen hoe dat kan en of hun een ontheffing oid hebben?
Het lijkt me niet dat hun daar ontheffing voor hebben het lijkt aleen dat Telecom bedrijven en de politie het alleen hebben
Badge +13
Maar toch is het vreemd dat hun dat dus wel kunnen zien en de rest die jij belt niet vandaar dat ik mij dat dus ga afvragen.
Het is meer een 1+1= redenatie van mijzelf :8

Het feit dat er in het systeem bij T mobile het tot twee keer toe is aangezet en jouw vrienden jouw nummer niet zien maar hun wel is gek.
Ik zou eens bv een pizaria bellen die zien ook op basis van je nummer (als het aanstaat natuurlijk) je eerdere bestellingen.
Heb je dat in jouw geval uitstaan zullen ze dus om jouw nummer vragen.
(of bestel je nooit dan kan je dat dus niet testen)
Maar toch is het vreemd dat hun dat dus wel kunnen zien en de rest die jij belt niet vandaar dat ik mij dat dus ga afvragen.
Het is meer een 1+1= redenatie van mijzelf :8
ik snap der ook niks van
Badge +13
Had net op t laatst nog wat toegevoegd misschien heb je het net niet meer gezien?
Maar het is en blijft vreemd net wat je zegt en aangezien Hajar (moderator) aangeeft dat het dus wel actief staat maakt het helemaal raar.
Ze zien toch me nummer dat bedrijf
Had net op t laatst nog wat toegevoegd misschien heb je het net niet meer gezien?
Maar het is en blijft vreemd net wat je zegt en aangezien Hajar (moderator) aangeeft dat het dus wel actief staat maakt het helemaal raar.
ik bestel nooit pizza s
Badge +13
Das dan weer jammer :$
Dat zijn namelijk ook bedrijven die op basis van telefoon nummer werken en zo kan je het ook mooi testen dacht ik.

Misschien dan toch navragen bij dat taxi bedrijf hoe dat kan?
Die vrouw wist het ook niet hoe het kon aleen dat mijn nummer bij hun bekend is maar ik vraag me ook af alls ik via internet hun zou bellen bijvoorbeeld Viber wat ze dan zien dan gaat het niet via me telefoon nummer

Reageer