Beantwoord

Afmelden sms acties


Hallo, ik wil mij graag afmelden voor de sms acties die ik van t-mobile ontvang. Ik krijg het echter niet voor elkaar. Niet via het sturen van een berichtje, maar ook niet via mijn t-mobile of de chatbot.

Wie kan mij helpen.

icon

Beste antwoord door Hajar 28 april 2021, 14:14

Hi @Johan123456789 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al bent afgemeld voor commerciële sms’jes. Die staan namelijk uit. Het enige wat wel aanstaat is Persoonlijk advies dan krijg je berichten voor dataverbruik en bundels aanpassen en locatiegegevens gebruiken staat aan. Dan krijg je een bericht als je bijvoorbeeld in het buitenland bent. Dit kun je zelf ook inzien en uitzetten als je naar My T-Mobile gaat> klikt op Mijn gegevens en dan zie je de optie privacy instellingen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Johan123456789 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al bent afgemeld voor commerciële sms’jes. Die staan namelijk uit. Het enige wat wel aanstaat is Persoonlijk advies dan krijg je berichten voor dataverbruik en bundels aanpassen en locatiegegevens gebruiken staat aan. Dan krijg je een bericht als je bijvoorbeeld in het buitenland bent. Dit kun je zelf ook inzien en uitzetten als je naar My T-Mobile gaat> klikt op Mijn gegevens en dan zie je de optie privacy instellingen. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hallo Hajar,

 

Ik heb de instelling gevonden en veranderd, helaas helpt het niet want ik heb vandaag weer twee smsjes ontvangen met aanbiedingen van T-Mobile…

 

Groet,

Johan

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Johan,

Zou je een screenshot toe kunnen voegen van de twee berichten die je hebt ontvangen? Dan weten we iets beter waar we naar moeten kijken en dit voor je oplossen! 

Alstu

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Johan123456789,

Altijd handig zo’n screenshot! Ik dacht dat het om andere aanbiedingen ging via SMS die soms via PrePaid worden verzonden en aan het bericht van mijn collega te zien dacht zij er ook zo over.

Wil je nog wel meespelen met PrePaid Surprise of dat ook niet meer? Je kunt je namelijk afmelden via deze stappen. En via SMS zou het moeten kunnen door ‘AFMELDEN’ of ‘STOP’ naar 1616 te SMS’en.

Kun je dit controleren en laten weten of het is gelukt? Anders helpen we je natuurlijk verder!

Ik denk dat ik me nu heb afgemeld (via de website), maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen.

Het vreemde is dat ik me nooit heb aangemeld voor prepaid surprise. Ik heb altijd al problemen gehad met het versturen van smsjes, en ik woon sinds kort in het buitenland en lijkt het alleen maar lastiger te gaan.

Ik wacht even af of dit werkt.

 

Groet

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Johan,

Je hoeft je niet actief aan te melden, je speelt automatisch mee. Op die manier willen we zorgen dat mensen niet achteraf ineens ontdekken dat ze gratis mee hadden kunnen doen en van alles zijn misgelopen. Als je niet mee wilt spelen dan kun je jezelf altijd afmelden natuurlijk!

Voor wat betreft het versturen van de SMS’jes zou ik even kijken op deze pagina. Hier staat namelijk per land welke functionaliteiten en netwerken er voor PrePaid beschikbaar zijn. PrePaid is niet in alle landen (volledig) inzetbaar, dus misschien dat dat kan verklaren waarom het niet goed werkt. Een lokale simkaart kan in zulke gevallen uitkomst bieden.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag en anders een goed weekend!

Helaas blijf ik aanbiedingen krijgen per sms, evenals de welkomstberichtjes. Dit terwijl ik al een tijdje in het buitenland ben. 

Ik gebruik mijn t-mobile sim ook enkel om in contact te blijven en voor lokale service heb ik al een lokale provider.

De berichtjes blijven echter maar gestuurd worden, soms meerdere per dag…

Alvast dank!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Johan123456789 

Ik heb de welkomst sms’jes voor je uitgezet. Wat voor aanbiedingen ontvang je nog? Nog steeds van PrePaid surprise? Zo ja, kun je daar nogmaals een screenshot van sturen en datum en tijdstip waarop je dit hebt ontvangen? Dan zet ik dit door naar de specialisten. 

En weer een...

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Johan123456789 

Normaal gesproken wordt de blokkade die ik heb geactiveerd na 48 uur verwerkt dus kan inderdaad zijn dat je op dat moment nog iets hebt ontvangen. Mocht je vanaf morgen nog steeds berichten ontvangen, dan zet ik het door naar de specialisten. 

Reageer