Beantwoord

Afmelden T-Mobile actie sms'jes

• 12 juni 2018
  • 3 reacties
  • 3181 Bekeken

Waar kan ik mij afmelden voor de sms'jes met daarin de acties van T-Mobile? Mijn moeder heeft een goedkope gsm waar ze niet mee kan internetten.
Allemaal leuk en aardig maar het is nogal overbodig en dus zou zij er graag van af willen.
via T-Mobile.nl/afmelden lukt het niet dus probeer ik (haar zoon) het zo.
Graag zo spoedig mogelijk

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2018, 12:38

Hi Mieke en Cloonaid,

De sms'jes zijn natuurlijk niet bedoeld om jullie mee lastig te vallen dus help ik jullie graag om ze uit te zetten! Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile> Gegevens & Instellingen> Privacy instellingen en dan kun je selecteren wat je wel en niet wilt ontvangen.

Verder zijn we erachter gekomen dat er iets niet helemaal goedgaat in de blokkering van de SMS'jes. Dit is de reden dat je de SMS'jes toch nog kunt hebben gekregen, ook al stond de blokkering actief. Wij zijn ons ervan bewust dat dit absoluut niet de bedoeling is en zijn nu ontzettend hard aan het onderzoeken waarom deze SMS'jes toch verstuurd worden naar klanten die dit hebben uitgeschakeld! We hopen zo snel mogelijk met een oplossing te komen.

Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om dit in orde te maken!
Bekijk origineel

3 reacties

ja ik zal dit ook wel willen weten. Ik krijg regelmatig smsjes over acties waar ik geen interesse in heb. Ook zijn ze soms op vervelende tijden als ik lig te slapen. En ook zou ik graag van reclame emails af zijn, die kan ik ook niet afzeggen, want elke keer als ik mijn email invoer krijg ik "Oeps, je hebt een verkeerd mobiel nummer of email-adres ingevoerd. Probeer het opnieuw"

Heel jammer dat ik dit niet gewoon zelf makkelijk kan regelen.
Ja ik krijg de melding ook iedere keer
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mieke en Cloonaid,

De sms'jes zijn natuurlijk niet bedoeld om jullie mee lastig te vallen dus help ik jullie graag om ze uit te zetten! Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile> Gegevens & Instellingen> Privacy instellingen en dan kun je selecteren wat je wel en niet wilt ontvangen.

Verder zijn we erachter gekomen dat er iets niet helemaal goedgaat in de blokkering van de SMS'jes. Dit is de reden dat je de SMS'jes toch nog kunt hebben gekregen, ook al stond de blokkering actief. Wij zijn ons ervan bewust dat dit absoluut niet de bedoeling is en zijn nu ontzettend hard aan het onderzoeken waarom deze SMS'jes toch verstuurd worden naar klanten die dit hebben uitgeschakeld! We hopen zo snel mogelijk met een oplossing te komen.

Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om dit in orde te maken!

Reageer