Beantwoord

Afmelden T-Mobile SMS-alerts

Ik heb op mijn T-mobile account al alle vinkjes uit staan voor alle mogelijke vormen van SMS-alerts van T-mobile, desondanks kreeg ik op 15-5-2018 van T-mobile een SMS voor reclamedoeleinden. Graag mij per direct opnieuw hiervoor afmelden: [06-nummer verwijderd]. Ik wens via mijn mobiele nummer geen reclame SMS-jes meer te ontvangen. Graag mijn uitschrijving hiervoor bevestigen.
icon

Beste antwoord door Bas 17 mei 2018, 10:26

Hey mdelvallesantin,

Ik heb natuurlijk direct de sms'jes voor je uitgezet in ons systeem. Excuses voor het ongemak (en voor de sms die ik je zojuist heb gestuurd met betrekking tot deze reactie ;)). Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Geniet van je dag vandaag!
Bekijk origineel

29 reacties

Hoi mdelvallesantin.

Dan heb ik in ieder geval een tip voor je: post je 06-nummer niet op openbare internetsites, op die manier gooi je je nummer te grabbel. Dit forum kan door iedereen met internet bezocht worden en wordt door Google geïndexeerd.

Ik heb je 06-nummer dan ook verwijderd uit je post, het is namelijk niet toegestaan om privégegevens te delen op het forum. Wanneer privégegevens nodig zijn, wordt er om een privébericht gevraagd. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Bij voorbaat dank.

Een T-Mobile Moderator zal nog langs je topic komen om met je mee te kijken.
Reputatie 3
Badge +11
Hey mdelvallesantin,

Ik heb natuurlijk direct de sms'jes voor je uitgezet in ons systeem. Excuses voor het ongemak (en voor de sms die ik je zojuist heb gestuurd met betrekking tot deze reactie ;)). Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Geniet van je dag vandaag!
Bedankt voor de aanpassingen in het kader van de nieuwe Europese privacywetgeving [avg].
Het is natuurlijk niet de bedoeling om mij vervolgens met 2 aparte SMS-jes op mijn mobiel te spammen met T-Mobile enquêtes om mij te bevragen of mijn contact met het forum naar wens is verlopen. Nogmaals, het dringende verzoek om mij niet langer met reclamedoeleinden, noch met enquêtes op mijn mobiel lastig vallen conform de Europese AVG-wetgeving! Ik wil GEEN SMS-jes meer op mijn mobiel ontvangen van T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mdelvallesantin,

Bas had alle SMS'jes die wij kunnen uitschakelen al bij je geblokkeerd, maar dit is dan nét weer even anders (zal je net zien). Je kunt je afmelden door een sms met 'STOP' te sturen naar 1000. De berichten voor het klanttevredenheidsonderzoek worden dan ook stopgezet en dan staan alle SMS'jes uitgeschakeld. Ik zal je dit keer ook geen SMS sturen voor de reactie... ;)

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!
Beste T-Mobile, Gisterenmiddag kreeg ik alweer een SMS binnen van T-mobile voor reclamedoeleinden. Er wordt letterlijk een loopje met mij genomen. Hoe vaak moet ik nog herhalen GEEN SMS-jes van jullie te willen ontvangen voor reclamedoeleinden? NO CONSENT. Ik heb 12 dagen geleden ook al een SMS gestuurd naar 1000 en ook dit heeft niet geholpen. Ik wil dat jullie ophouden met mij via SMS te spammen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi mdelvallesantin,

Dat is niet de bedoeling dus ik wil dit graag met jou oplossen!

Wat staat er precies in de SMS? Met die informatie kan ik hier namelijk voor jou achteraan gaan. Dankjewel alvast!
Goede morgen Jaimy, Hier volgt de tekst: 3 euro GRATIS NL-tegoed, wil jij dat ook? Waardeer dan nu op met 15 euro of meer en krijg direct je 3 euro NL-tegoed gratis cadeau, geldig voor 30 dagen binnen NL! etc. en eindigt met: Liever geen info per sms ontvangen? Ga naar t-mobile.nl/afmelden. Dit laatste qua instellingen heb ik destijds in het verleden reeds gedaan, nogmaals gecontroleerd en staat gewoon aangevinkt om geen sms-jes te ontvangen. Desondanks blijven ze binnenkomen, dus graag dit probleem verhelpen. Alvast hartelijk dank.
Reputatie 7
Badge +20
Hi mdelvallesantin,

Dankjewel voor het melden. Ik geef je graag meer achtergrondinformatie over de reden waarom je alsnog een sms hebt ontvangen. Het afmelden kan namelijk tot wel 30 dagen duren. Op 17/5 is de blokkade geactiveerd dus na 17/6 ontvang je sowieso niks meer. Excuses voor het ongemak van de sms'jes die je in de tussentijd alsnog ontvangt. Nog even en je bent er voorgoed van af!

Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag. Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Zojuist opnieuw een SMS van T-Mobile ontvangen met reclamedoeleinden. Ik vind het écht te zot voor woorden, dat het nog 30 dagen lang duurt, voordat de blokkade voor deze SPAM SMS-sjes definitief in werking treed. Feit is, dat ik voorheen al mijn instellingen al op een blokkade had staan en op de één of andere manier heeft T-Mobile zelf deze blokkade opgeheven. Ik baal hier dan ook van als een stekker. Zolang dit probleem niet definitief is verholpen zal ik hieromtrent mijn beklaag blijven doen!

Ik verzoek T-Mobile nogmaals om geen SMS-jes meer te sturen voor reclamedoeleinden. Ik herhaal nogmaals, dat T-Mobile hiermede in overtreding is met de nieuwe Europese wetgeving AVG, te weten, het recht op vergetelheid. Ik sommeer T-Mobile langs deze weg nogmaals om hier per direct gehoor aan te geven.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mdelvallesantin,

Het spijt me ontzettend dat je de SMS'jes toch nog hebt gekregen! We zijn er inmiddels achter dat er iets niet helemaal goedgaat in de blokkering ervan. Dit is de reden dat je de SMS'jes toch nog hebt gekregen. Wij zijn ons ervan bewust dat dit absoluut niet de bedoeling is. Ik wil je verzekeren dat wij te allen tijde zorgvuldig met klantgegevens omgaan. het is dan ook in geen enkele manier ons doel om zomaar SMS'jes te blijven sturen terwijl jij hebt aangegeven deze niet te willen ontvangen.

We zijn achter de schermen ontzettend hard aan het onderzoeken waarom deze SMS'jes toch verstuurd worden naar klanten die dit hebben uitgeschakeld en hopen zo snel mogelijk met een oplossing te komen! Wij willen dit namelijk ook zo snel mogelijk in orde hebben.

Vind je het fijn als ik een update geef zodra ik hier meer nieuws over heb? Zo ja, dan laat ik het je meteen weten zodra er vorderingen zijn. Nogmaals excuses voor het ongemak; wij zorgen dat dit spoedig goedkomt!
Op 16-6 heb ik opnieuw een SMS van T-mobile ontvangen voor reclamedoeleinden. Ik herhaal nogmaals, ik wil geen SMS-jes van T-mobile ontvangen voor reclamedoeleinden. Per direct hiermee stoppen a.u.b.!!!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mdelvallesantin,

Ook dit heb ik natuurlijk metéén weer aangekaart en het blijkt dat het met een andere campagne inderdaad wederom fout is gegaan. Ik weet dat dit totaal niet de bedoeling is en ik kan je dan ook verzekeren dat wij snappen hoe frustrerend dit voor jou is. De campagnes zijn nu stopgezet totdat wij erachter komen waarom dit verkeerd gaat!

Omdat ik je tegemoet wil komen hierin, heb ik een 500 MB bundel toegevoegd die een maand lang geldig is! Hopelijk heb je daar plezier van en ondertussen zorgen wij ervoor dat dit allemaal opgelost gaat worden!
Hartelijk dank voor het aanbod, maar ik zal hier beslist geen gebruik van maken, aangezien ik lichamelijk zwaar overbelast ben door onvrijwillige dagelijkse blootstelling aan elektromagnetische straling [stralingssensibiliteit 70%]. U begrijpt het al, ik ben één van de zovele slachtoffers die lijden onder de hoeveelheid straling veroorzaakt door de Telecomindustrie, waarvan al wetenschappelijk is bewezen, dat de straling, oftewel micro-golven kankerverwekkend is.

NTP RF Reports. The NTP has released its two draft reports on the cancer risks associated with exposure to cell phone radiation (GSM and CDMA). These are the results of its two-year exposure studies of mice and rats. The reports are available here: https://ntp.niehs.nih.gov/about/org/sep/trpanel/meetings/docs/2018/march/index.html /https://mailchi.mp/microwavenews/draft-ntp-rf-reports-are-now-available-2645161?e=8033dfb0d1.
En opnieuw is T-mobile in overtreding met de nieuwe AVG-wetgeving, omdat ik vandaag wederom toch weer een SMS voor reclamedoeleinden heb ontvangen inzake een gratis Unlimited data vandaag NL bundel. Daarom verzoek ik voor de zoveelste keer T-mobile mij niet langer lastig te vallen met dergelijke reclameboodschappen op mijn mobiel.

Voor alle duidelijkheid! Ik wil geen reclame via SMS ontvangen en ik wil dat mijn persoonsgegevens door T-mobile worden gerespecteerd conform de nieuwe AVG-wetgeving!!!

Ik was al afgemeld voor dergelijke SMS-jes, dus daar ligt het niet aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mdelvallesantin,

Mijn excuus voor het bericht, dit zou niet mogen gebeuren! Ik heb dit ook gelijk aangekaart bij de afdeling die hier over gaat. Bij komende campagnes ga ik er dan ook gewoon vanuit dat dit goed verloopt en de geblokkeerde berichten ook daadwerkelijk geblokkeerd worden.
T-mobile heeft opnieuw mijn privacy geschonden door wederom in totaal 3 SMS-en te sturen met reclamedoeleinden. Voor de zoveelste keer verzoek ik T-mobile om hiermee te stoppen!!! Mijn instellingen staan reeds op geen reclame SMS-en ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Wat vreemd dat je dit ontvangt, want alles staat geblokkeerd in ons systeem. Zou je screenshots kunnen delen van de berichten die je hebt ontvangen dan kunnen we zien om welke berichten het gaat.
Ik beschik niet over een smartphone, dus screenshots opsturen kan niet. Het gaat om berichten om mij over te halen om weer op te waarderen, waarbij ik dan 5 euro cadeau zou ontvangen, indien ik hier gehoor aan zou geven. Het is natuurlijk van de zotte, dat T-mobile mij probeert over te halen om weer op te waarderen, terwijl dat niet nodig is onder het mom van extra beltegoed. Ik stel dit soort praktijken echt niet op prijs. Ik bepaal zelf wel wanneer ik opwaardeer.
Ik heb zojuist opnieuw een SMS van T-mobile ontvangen voor reclamedoeleinden om mij over te halen om op te waarderen, omdat mijn beltegoed bijna op is. NOGMAALS! IK WENS GEEN SMSJES TE ONTVANGEN VOOR RECLAMEDOELEINDEN VAN T-MOBILE. De instellingen staan al op NEE. Hoe vaak moet ik dit nog blijven herhalen??? Ik bepaal zelf wanneer ik opwaardeer, niet T-Mobile!!!
Ondanks mijn melding van 5 dagen geleden heeft T-Mobile het vandaag gepresteerd om wederom mijn privacy te schenden door mij opnieuw een SMS te sturen op mijn mobiel voor reclamedoeleinden. Dit keer met de mededeling: Claim nu je gratis MB's of belminuten of sms'jes.

Nogmaals, IK WIL DAT T-MOBILE OPHOUDT MET HET SCHENDEN VAN MIJN PRIVACY!!!

Ik wil geen SMS'jes ontvangen voor reclamedoeleinden. Hoe vaak moet ik dit blijven herhalen???
Reputatie 7
Badge +20
@mdelvallesantin,

De problemen zijn bekend en op dit moment staan deze promoties helemaal uit, voor iedereen. We zorgen er eerst voor dat alle problemen opgelost zijn, voordat we deze promoties weer inschakelen. Sorry voor de overlast.
Goede middag,

Het wordt hoe langer hoe gekker!!! Vandaag heb ik maar liefst 3 SMS-jes van T-Mobile ontvangen voor reclamedoeleinden, waarvan 1 SMS prepaidsurprise waarvoor ik al jaren lang voor afgemeld sta.

NOGMAALS: IK WIL GEEN SMS-JES ONTVANGEN VOOR RECLAMEDOELEINDEN. STOP MET HET SCHENDEN VAN MIJN PRIVACY CONFORM DE AVG!!!

Ik ga vanaf nu een schadevergoeding eisen voor iedere SMS die ik van T-Mobile ontvang met reclamedoeleinden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @mdelvallesantin,

Het blijft zoeken en graven en testen, maar het blijft een heel gecompliceerd probleem. We zijn er echt hard mee bezig en werken er nu aan om jouw nummer voor eens en altijd uit te sluiten van de reclameberichten. Door alle handelingen die worden uitgevoerd zou het kunnen dat je nog een bericht krijgt, bijvoorbeeld een reminder. Hier wilde ik je alvast even voor waarschuwen, dan weet je het alvast!
Pfff... Vandaag kreeg ik opnieuw een SMS binnen voor reclamedoeleinden. In feite zijn jullie me inmiddels een financiële vergoeding verschuldigd, ten eerste wegens veelvuldige schendingen van de privacy [contractbreuk] en voor de overlast. Ik ben dan ook heel benieuwd of het inderdaad gaat lukken om voortaan het gespam op mijn mobiel voorgoed te stoppen.

Reageer