Beantwoord

Afmelden T-Mobile SMS-alerts

Toon eerste reactie

29 reacties

En ja hoor. Eergisteren opnieuw een SMS-je van T-Mobile ontvangen, waarbij opnieuw onze privacy door T-Mobile is geschonden. Ook is T-Mobile vandaag op het Grafisch Lyceum Utrecht langs geweest om in een presentatie aan de studenten te laten weten, dat T-Mobile per 2020 de allereerste provider wordt die in Nederland 5G gaat invoeren.

Welnu, beste medewerkers van T-Mobile. Wij wensen niet medeverantwoordelijk te zijn aan de genocide van al het leven op deze planeet, beginnende in Nederland. Als slachtoffer van letselschade door EMV is dit voor ons de laatste druppel! Hierbij zeggen wij bij deze, per direct, ons contract met jullie op geregistreerd onder de rechtsnaam: M DEL VALLE SANTIN et al.

Graag ontvangen wij per omgaande een bevestiging van de beëindiging van ons contract en ontvangen wij het resterende beltegoed graag op het door jullie reeds bekende bankrekeningnummer.
Reputatie 7
Badge +19
Hi @mdelvallesantin ,

Dat is vreemd, want er zijn deze week geen sms'jes door ons uitgestuurd. Kun je me vertellen om welke sms het precies gaat, op welke datum en tijdstip exact, en vanuit welk nummer?

Dan ga ik verder uitzoeken of dit wel vanuit ons komt!
Ik zie nu dat ik op 11-6-2019 zelfs 2 dezelfde SMS-en binnen heb gekregen van T-mobile op hetzelfde tijdstip, om 11:21 uur. Tekst: Oeps, er liggen nog gratis MB's, sms'jes of belminuten op je te wachten. Claim ze nu met jouw speelcode: 2922. Ga nu naar t-mobile.nl/surprise of klik op.
Van: T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @mdelvallesantin,

Dat zijn de berichten waar ik het in mijn vorige bericht over had. We werken er in ieder geval nog steeds aan, dat gaat onverminderd door!

Als je de aansluiting op wilt zeggen, is dat natuurlijk erg spijtig, maar uiteindelijk jouw keuze. We kunnen alleen niet het beltegoed terugstorten op de rekening, dus houd daar ook rekening mee. Wellicht nog even opbellen?

We horen het graag, als we iets voor je kunnen doen!

Reageer