Beantwoord

Afscheid nemen (bestaat niet).

• 13 februari 2019
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Reputatie 1
Dag T-Mobile,

Na een relatie van 16 jaar, scheiden hier onze wegen. Vanaf het moment dat ik bij wet gemachtigd was om een abonnement af te sluiten, zijn jullie en ik verweven in een goed functionerende relatie. Omdat ik zo nodig moest verhuizen van een grote stad naar een klein, klote dorp waar jullie zendmasten nèt de verkeerde kant op staan (en ik hierdoor geen telefoongesprekken kon voeren zonder stiltes, onderbrekingen en meer van dit soort ongewenst gedrag), moest ik noodgedwongen ons partnerschap beëindigen.
Hoewel ik mij niet altijd heb kunnen vinden in het beleid van TMobile (hoezo kan ik als klant niet meer mailen? Hoezo heb ik als die-hard trouwe partner nooit eens wat extra's aangeboden gekregen? Hoezo geef je mij een vraag omtrent hoe goed ik ben geholpen terwijl ik verdomme nog stééds aan het zoeken ben op jullie site?), ben ik in de afgelopen jaren fan geworden van jullie medewerkers op de klantenservice.
We hebben niet bijzonder veel contact gehad maar de momenten díe er waren, waren de reden dat ik jaar op jaar bewust koos om bij jullie te blijven.
Ook in tijden van drukte en chaos waar ik met mijn ongerelateerde vraag méér dan 10 minuten in de wacht stond, kon ik nog rekenen op een geduldige, lieve medewerker die alle tijd nam om mij goed te helpen. Zonder haast, zonder druk en altijd respectvol wanneer ik liet blijken niet in te willen gaan op de (door het beleid verplichte) upselling-aanbod. Als oud-klantenservice-medewerkster besef ik héél goed wat een prestatie dit is!

Dus dit is een digitaal bloemetje en flesje wijn aan de mensen op de klantenservice! Mijn DANK voor al jullie hulp de afgelopen jaren! Jullie service is één van de redenen dat ik twee jaar heb gewacht met overstappen (dat, en iets van luiheid, I have to be honest...). En ook toen dít moment aanbrak, ben ik fantastisch geholpen door een dame die, enigszins hoorbaar, al best wat shit over zich heen had gekregen die dag (jullie bandje meldde een landelijke storing en een lange wachttijd).

Lieve mensen op de klantenservice, dank voor jullie hulp!! Wéét dat het niet voor niks is (ik weet dat klachten overal te vinden zijn maar de waardering vaak moeilijker te vinden is), en dat ik jullie inzet altijd heb gewaardeerd! Deze is voor jullie en niet voor het TMobile hogere beleid! Ik wens jullie toe dat jullie gaan doen waar je altijd van hebt gedroomd, of kunnen blijven doen waar je gelukkig bent, dat de management-lagen (waar ik mij inmiddels ook in begeef) ZIEN wat jullie doen en jullie daar de erkenning voor geven!

So long and thanks for all the service!

Marjoleine Wolters-ten Brinke
icon

Beste antwoord door David 14 februari 2019, 10:05

Hoi Marjoleine,

Wat een ongelofelijk lief en attent bericht! Het is natuurlijk wel dubbel, want je moet ons jammer genoeg verlaten, omdat we in jouw dorp geen optimale netwerkervaring kunnen bieden... Dat hadden we natuurlijk graag anders gezien! Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het aan de service nooit heeft gelezen. Ik heb jouw bericht ook gedeeld met mijn collega's en zij zijn ook erg gevleid door jouw mooie woorden!

Wie weet is het in de toekomst weer anders en kunnen we je tegen die tijd weer verwelkomen bij onze magenta familie. Voor nu wens ik je het allerbeste en als er ooit ook nog maar iéts is waar wij je bij kunnen helpen, dan staan we je natuurlijk graag te woord! 😊

PS: De afsluiter.. Hitchhiker's Guide? 🤔
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marjoleine,

Wat een ongelofelijk lief en attent bericht! Het is natuurlijk wel dubbel, want je moet ons jammer genoeg verlaten, omdat we in jouw dorp geen optimale netwerkervaring kunnen bieden... Dat hadden we natuurlijk graag anders gezien! Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het aan de service nooit heeft gelezen. Ik heb jouw bericht ook gedeeld met mijn collega's en zij zijn ook erg gevleid door jouw mooie woorden!

Wie weet is het in de toekomst weer anders en kunnen we je tegen die tijd weer verwelkomen bij onze magenta familie. Voor nu wens ik je het allerbeste en als er ooit ook nog maar iéts is waar wij je bij kunnen helpen, dan staan we je natuurlijk graag te woord! 😊

PS: De afsluiter.. Hitchhiker's Guide? 🤔

Reageer